pirmdiena, 2013. gada 4. novembris

Oktobra tukšenieki

Tāda sajūta, ka ātri mans blogs varēs saukties "mēneša tukšenieki", jo tikai šādiem ātrajiem rakstiņiem uz doto brīdi ir tikai laiks. Bet es centīšos līdz Ziemassvētkiem ieiet ierastajā ritmā, lai gan man jau tagad par maz 24h diennaktī. Un tā laika pārvešana man tikai sekmēja ātrāku noguruma līmeni. 
Kā ir ar Jums, kā Jūs iespaido pulsteņa "grozīšana"?!
Tad nu te tie oktobra tukšīši:





  • Palmolive Naturals dušas pieniņš ar melnās orhidejas un alveja ekstraktiem. Godīgi?! Nekādas atšķirības neredzēju starp šo pieniņu un parasto dušas želeju. Nav pats vērts vairs neko teikt.
  • Sally Hansen "Vitamin E" eļļiņa nagiem un kutikulām. Godīgi, centos iemīlēt, bet nē! Jauka smaržas un smuks dizains, bet manas kutikulas tā tikai vēl vairāk sausināja. Varbūt kāds var ieteikt man produktu, kas mani varētu neapbēdināt no Sally Hansen?! Jo apkārt daudz jauku atsauksmju, bet man pagaidām ir tikai tās negatīvākās:(
  • Palmolive "Mediterranean moments" ar turku rozes un maijpuķīšu ekstraktu. Man nenormāli patīk maijpuķīšu smarža, tāpēc tika ķerts ciet. Bet pārējā ziņā nekā uzslavas vērta, un jā, smarža ir diezgan stipra (man uz beigām pat likās, ka vairs maijpuķite nepatīk).
  • "Zelenaja apteka" maigs gēls sejas mazgāšanai ar salveju. Tik tiešām maigs mazgājamais, pēc tā ir labi attīrītas sejas sajūta un smarža tīri salvejas (man patīk dažādu zāļīšu smaržas), bet pēc pārs mazgāšanām sāku just, ka nežēlīgi savelk ādu. Varbūt ka der taukainas sejas īpašniecēm, jo domāju, ka labi regulēs sebuma līmeni.
  • "Avon" atjaunojošs krēms rokām ar pretnovecošanas kompleksu. Tā kā esmu dikti skeptiksa pret šo kompāniju, tad varu teikt, ka krēms par izbrīnu izrādījās tīri labs. Mitrina labi, iesūcas samērā ātri, konsistence ne pārāk bieza, ne šķidra un nerada to plēvītes sajūtu. Es pat neatteiktos no vēl viena tāda eksemplāra.
Starpcitu, atkāpei. Nekur vairs nevaru atrast savu visu laiku labāko roku krēmu - "Barhotnyje ruchki" tādā brūnā iepakojumā. Dikti daudz kur skatījos, bet nekur nemanu, lai gan man likā, ka tas ir no jaunākajām sērijām. Ja kāds redz, ka ir, lūgums, dodiet ziņu, es uzreiz ņemšu vismaz pārs iepakojumus;)
Tad nu tālāk:
  • "Seal" līdzeklis nagu noņemšanai ar smiltsērkšķi. Diezgan maigs, bet dikti "smirdīgs", tāpēc teikšu, ka ir arī labāki līdzekļi.
  • "Anne Lind" ķermeņa losjons. Nē, smarža pretīga (riktīgi saožu spirtu), iesūkties negrib nemaz, pilnīgi baltām švīkām klājas un tur ar paliek, kamēr riktīgi neiemasē. Fui, fui, fui!
  • Garnier Pure "Exfo-brusher oil control" mazgājamais sejai. Šis mēnesis kaut kāds negatīvs atsauksmju ziņā. Šis līdzeklis ar briesmeklis. Dikti gribējās izmēģināt kādu līdzekli ar "inovatīvo" birstīti klāt, kas beidzās ar riktīgām sejas problēmām. Sausināja, kņudināja seju un pēc tās seja kļuva sarkana kā biete, pie tam man šis verķis pēc lietošanas nemaz neliekas tik higiēnisks. Vienvārd sakot, man dikti nepatika!
  • "Faberlic" lūpu balzāms bērniem ar karameli. Jā, smaržo pēc karameles, bet man likās mazliet par treknu un pēc tās palika tāda plēvītes sajūta uz lūpām, lai gan mitrināja diezgan labi.
  • Simply Green biošampūna paraudziņš. Stāv no pagājušās BB izstādes, bet kaut kā man roka nesniedzās to izmantot. Atskārtos, ka jau ir pagājis gads un diez vai tiks lietots, tāpēc lido miskastē neizmēģināts.
  • "Head&Shoulders" šampūns tieši sievietēm pret blaugznām. Dabūju, šo paraudziņu, kad izlēmu vairs nelietot šos šampūnus, jo lasīju un dzirdēju kādā pārraidē, ka tie galvas ādai ir kā narkotikas. Ja pieradīs pie šī šampūna, tad vairs neviens nederēs, tā rupji sakot. Un tā kā man tas nebija nekāds wow produkts, tad nolēmu, ka atteikšanās man sliktākajā gadījumā neko nemainīs, tāpēc šis paraudziņš ar miskastē pilns.
  • Lancome "Hypnose Star" skropstu tuša. Sākumā, kā jau visas bija diezgan pašķidra un diezgan jūtamais aromāts man izsauca nepatiku, bet pēc laika atkārtoti pamēģināju un iemīlējos, lai gan pie birstītes bija nedaudz jāpierod. Neko nesalipina, ļoti labi atdala un pagarina (lai gan vairāk pozicionēta kā apjomu dodoša)...viss, kas man ir vajadzīgs no tušas. Būt atkārtoti!!!
  • Blanx "White Shock" neabrazīva zobu pasta. Ar šo tēmu man ir bēda, jo zinu, ka pastas manus zobus neizbalinās sniegbaltus, tomēr es vienmēr ceru (ak es naivā!) un uzpērkos uz kārtējo whitening produktu. Parasta zobu pasta, kas pat par pusi no pustoņa nedeva man baltākus zobus, pat bija aizdoma, ka tie kļuva vēl "ne baltāki".

Tad nu tā man gāja. Kādi komentāri, ierosinājumi vai iebildumi, tad kā allaž labprāt uzklausīšu!;)

8 komentāri:

  1. Man arī ir tas zaļās aptiekas mazgāšanas gēls tikai ar alveju. Nu nedaudz jau savelk, bet ne tā, ka žāvē ādu. Lai arī uz iepakojuma ir rakstīts, ka tas ir paredzēts jūtīgai un sausai ādai. ;)
    Nezinu kurs tas konkrētais krēms ir, bet es vienu nopirku brūnā iepakojumā, ar kaut kādu eļļu, Stockmanā. Bet es zinu, ka šie krēmi pārdodas Multilukss veikalos, nu vismaz iepriekš bija. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau doma to gēlu nopirkt ir, jo īstenībā man patika, cik labi viņš notīra ādu. Tad nu nākamo ņemšu to alvejas, var, ka tiešām tik traki, kā šis nevilks.
      Par krēmu, tev taisnība...es pat par Stokmanīti biju piemirsusi. Viņš bija gandrīz visur, bet izstaigāju vairākas Purčika Drogas, Multiluksus, Maximas un Rimīšus, nekā (tie parastie baltie ar rozā papilnam, šī nav).
      Tā ka paldies tev, Zanda, par labajiem ieteikumiem;)

      Dzēst
  2. Drogās noteikti jābūt tam roku krēmam..:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Biju vairākās, parastie baltie ir, tieši šī nav.;( Vienīgais, es pa savu rajonu te visu izšiverēju, varbūt, ka vajag uz centru aizdoties un tur pa pilnam.

      Dzēst
  3. Oho, visi izķerti? Nu ko, laiks arī man būs iemēģināt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu ir gan laikam izķerti, jo šaubos, ka tie būtu izņemti no ražošanas.

      Dzēst
  4. Ļoti interesanti, paldies par rakstu!

    AtbildētDzēst
  5. No šī visa man patīk tikai zobupasta :)

    AtbildētDzēst