pirmdiena, 2013. gada 14. oktobris

Pēdējie pirkumi

Nolēmu ātrumā atrādīt pēdējo dienu pirkumiņus:



  • Gosh  "Amazing Length'n build" skropstu tuša. Vienīgais pirkums Trakajās dienās, bet arī gāju vairāk tieši pēc šīs mantas. Jau nezin kurš iepakojums, dikti patīk šī skropstu tuša un, ja vēl var to dabūt ar lielu atlaidi, tad vienkārši grēks neaizčāpot un nenopirkt.
  • Essence "Superfine" acu līnijas flomītis. Man tāda manta ir pirmo reiz, līdz šim bija tikai zīmulīši, kas man pēdējā laikā dikti apnika deļ sava nepraktiskuma. Mājās attaisot izskatījās tāds pasauss,bet tad jau redzēs kā būs.
  • Syoss " Wonder Treatment" atjaunojošs matu brīnumlīdzeklis. Lai gan pēdējā laikā vairs neesmu sajūsmā par Syoss šampūniem un balzāmiem, tomēr izlēmu pamēģināt šo, kā viņi nodēvējuši, brīnumlīdzekli. Nelieku nekādas cerības, bet...:)
  • Essence lūpene tonī "All about cupcake". Līdz šim tik daudz labu atsauksmju sadzirdēju par Essence un Catrice lūpu produktiem, ka vajadzēja ko paķert izmēģināšanai. Pirmie iespaidi tiešām ir pozitīvi, noteikti nesausina lūpas, mīkstas un skaisti tonīši. Domāju, ka ātrumā būs papildinājumi:DD
  • Essence lūpu spīdums "Strawberry cheesecake". Pie viena ar izdomāju izmēģināt kādu spīdumu. Diezgan sen piemirsta lieta, jo pēdējie spīdumi bija ļoti lipīgi, kas man Ļoti traucēja. Šīs atkal mani pārsteidza, smuks un nemaz nelipina, pie tam diezgan ilgi turās. Nice!
  • Catrice "Pure Shine" zīmulīts tonī "I don't red it". Skaists noformējums, pieņemama cena un man vēl līdz šim nebija neviena šī "chabby stick" tipa lūpu zīmuļa. Pie tam jau pasen meklēju spilgtu sarkanu lūpeni, tā teikt, lai mazliet izvērsties un izkāpt no savas komforta zonas (nude vai rozā toņiem). Vakar devu iespēju tam sevi pierādīt dzimumdienas make-upā, godam izturēja un iepatikās vēl vairāk.
  • Shiseido "Sheer and Perfect" tonālais tonī 140. Pavasarī izbeidzās tonālais,tad nu atliku tā iegādāšanos uz rudeni, jo vasarā man tas galīgi nav vajadzīgs. Tad nu acīs iekrita jaunākais Shiseido veikums. Šī marka man patīk pati par sevi, jo tā teikt, japāņi, labi pārzina kosmētiku un arī izgatavo to pēc labākajām tradīcijām. Un arī pasen nekas nav lietots no šīs markas...
  • Shiseido "Ibuki" sejas attīrošais. Esmu lasījusi labas atsauksmes par jauno sēriju, bet tā kā uz bumu negribas uzreiz pirkt pilnos iepakojumus, tad "Douglas" konsultante man laipni piedāvāja vienu no sērijas mazulīšiem. Tad nu mēģināšu!
Bija doma vairāk sapirkt matiem visādus līdzekļus...bet man jau nav jāsaka kā iet, kad kaut ko ieplāno!;(Bet viss vēl priekšā!:DDD

P.S. Kā vienmēr, labprāt dzirdētu ieteikumus, kādus jaunākos produktus vai pat sērijas Jūs esat sākuši lietot un uz ko ir vērts pievērst pastiprinātu uzmanību!


Lai Jums jauka šī nedēļa!:*


7 komentāri:

  1. Man ļoti nepatika essences laineris- nepārstaukti notecēja, radot iespaidu, ka man ir briessssmīgi tumšie loki. Pilnīgi zili-melni!

    Gosh tušu es arī paķēru un jau izmēģināju- ļooti patīk:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan tāds pasauss tas laineris un diezgan ātri pazūd:(
      Tieši šī Gosh tuša, manuprāt, man jau ir 4...citas pat neesmu mēģinājusi, jo man šī tik ļoti patīk, ka pat roka vairs ne pēc kā cita nevelkas.

      Dzēst
  2. Nu re, skatījos stokmanā uz to Gosh tušu, bet nodomāju, ka gan jau štrunts, un nenopirku. Kur vēl ir pieejama Gosh kosmētika? Drogās vispār vēl ir? ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gosh kosmētika ir pieejama tikai divām vietās - Stockmanā un Elkorā :)

      Dzēst
    2. Jā, to tušu ķēra visi...redzēju, ka omītes pat pa vairākām ņēma, kas mani samulsināja nedaudz. Varbūt, ja pirms tam nebūtu lietojusi, ar neņemtu, jo kaut kā "es un omītes....":DDD
      Un jā, Gosh parasti ir Stockmanā un pa laikam kaut kur var manīt lielveikalos viņu mazus stendus, bet viņi te pazūd, te uzrodas...Manuprāt, arī "Ķērienos" dažos ir, bet ar to glabāšanas kvalitāti tur jābūt uzmanīgām;)

      Dzēst
  3. Man ir tas Catrice čabītis- smuks ikdienas sarkanais. Bet mīļākais tonis ir Rose&Woody-precīzi sakrīt ar manu dabisko lūpu toni.
    Es ilgi skatījos veikalā uz Shiseido jaunās sērijas attīrošajiem produkltiem, gribēju, bet nepaņēmu, jo pārāk daudz produktu mājās. Gaidīšu Tavus iespaidus

    AtbildētDzēst