ceturtdiena, 2013. gada 7. novembris

Nelielie pirkumi

Manuprāt, es dzīvoju pēc maldīga uzskata, ka to, ko ietaupīji, vajag iztērēt!:) Un protams, beigu beigās tak sanāk tomēr iztērēties. Tad nu pēc tā paša principa, sekoja šie pirkumi. Ja nu netiku uz BalticBeauty'13, tad nu vismaz līdz Drogām "gribulīša" apmierināšanai jāaizčāpo!
Te nu ir noķertais:




  • Rimmel "Glam'eye" Quad acu ēnas tonī 002 "Smokey brun". Lai gan biju nodomājusi doties pēc jaunajām Maybelline acu ēnām, tomēr pačamdot izvēlējos šīs. Toņi liekas tādi svinīgi, silti, spīdīgi , nez kāpēc atgādina šampanieti. Ēnas labi pigmentētas, tādas zīdainas tekstūras.
  • Nivea "Soft&Intensive" roku krēms. Tā kā neatradu savu iemīļoto (Barhatnyje Rychki brūnās versijas)roku krēmu, tad nu uz atlaidi paķēru šo. Vismaz agrāk Nivejai bija tīri neko krēmiņi. Un tā kā mani roku krēmu krājumi iet uz beigām, tad kaut kur jau noderēs ar šis. Pirmais iespaids patīkams, smarža tīri "nivejiska", labi iesūcas un itkā mitrina, tad jau redzēs kā būs...
  • L'oreal "Sublime Body" barojoša eļļa ķermenim. Tā kā man beidzas Jonsons&Baby kārtējā eļļa un gribējās kaut ko pamainīt, tad paņēmu šo. Jā, arī dizains diezgan smuks, kas mani līdz beigām uzpirka:D Pēc laiciņa ziņošu, kādi nu man radušies par šo produktu iespaidi. Bet jau tagad zinu, ka smidzināmais ir pluss šim līdzeklim.
  • Lumene "Basic Blue" toniks. Jau kura bundža, patīk, kā dara savu darbiņu.
  • Essence "Color&Go" nagu lakas sarkanā - 113 "do you speak love?" un lillā - 133 "oh my glitter!". Vajadzēja sarkano, tieši kā šo, tādu tumšāku un bez jebkādiem gliteriem. Un pie reizes dikti iekrita sirsniņā lillā ar maziem gliterīšiem, tāda maiga un reizē svinīga. Kaut kad, kad būs laiks atrādīšu, jo šeit bildē toņi izskatās mazliet savādāk kā ir dzīvē (sarkanais ir tīrs, riktīgi tumšsarkans un lillā ir daudz maigāks, piezemētāks;)
Un pavisam mazliet vēl:


  • Rival de Loop "Peel Off" sejas maska ar alveja un kumelīšu ekstraktiem. Viena no manām mīļākajām maskām, laikam dēļ noņemšanas procesa. Tāda bezkrāsaina un diezgan stipri smaržojoša, lipīga masa uzklājama uz sejas un pēc 15 min noņemama kā plēvīte. Tik tiešām labi attīra (it īpaši manu degunu), noņem lieko sebumu un nomierina ādu.
  • Geomar "Thalasso Scrub" modelējošais skrubis. Lasīts jau pietiekoši daudz labu atsauksmju par Geomar, tāpēc nolēmu ar paķert izmēģināšanai. 
  • Rival de Loop Hydro" sejas maska ar jūras aļģu ekstraktiem. Arī šī man jau ir bijusi. Īsti nepatīk tas, ka maska ir kā parasts krēms, ko jāuzklāj uz 15 minūtēm (gaidīšanas sajūta ne visai patīkama) un tad pārpalikumus vai nu jāiemasē, vai arī jānoslauka. Bet rezultāts ir labs, sajūta, ka āda uzreiz sāk elpot. Tik tiešām mitrināta un svaiga seja.
Lūk tādi pirkumiņi. Kaut kas ieinteresēja?!
Labprāt dzirdēju, kādi jums ir Drogu favorīti?!


4 komentāri:

  1. Lumene toniks ir super. Apsveru iespēju atkal iegādāties.
    Man patīk Drogas - tur ir Catrice un Essence kosmētika, L'Oreal produktiem bieži vien atlaides, arī šo to no Siberikas klāsta var iegādāties.
    Mani nesenie Drogu pirkumi - Lumene Basic Blue sejas krēms un Maybelline Brocades nagu laka. :)

    AtbildētDzēst
  2. manā galvā lēnām top raksts par L'Oreal eļļu salīdzinājumā ar vienu eļļu, ko nopirku BB laikā - bet pagaidām idejiski gan vēl :D Varu teikt, ka tā man principā patīk, bet smarža mani galina nost, kad es nonāku līdz lietošanai - stipri par saldu, lai gan vnk pasmaržojot, liekas ok :)

    AtbildētDzēst
  3. Lumene toniks manā wishlistā, šobrīd vēl jādabeidz Nivea toniks. Peel off maska man ar dikti patika un pietika 4 reizēm.Par Loreal eļliņu rakstīšu atsauksmi,arī lietoju :)

    AtbildētDzēst
  4. Mani favorīti noteikti ir Lumene Basic Blue toniks un Catrice automātiskie acu zīmuļi tie ir pasaka!

    AtbildētDzēst