pirmdiena, 2013. gada 7. oktobris

Septembra tukšenieki

Te ar nelielu novirzi nāk arī septembra tukšā tara:

 Šoreiz tā mazāk, jo pēc vasaras ar īpaši plauktos nekas nav palicis un septembris paskrēja tik ātri.


  • L'oreal "Elvital Nutri Gloss" balzams gariem, nedzīviem matiem. Man dikti saista šīs sērijas smarža, tāda svaiga un līdzīga salonu kosmētikai. Efekts "vienai" reizei, kamēr lieto būs tev spīdīgāki, vieglāk ķemmējami mati, bet nākamajā reizē bez šī, efekts zūd. Nekas sevišķs! 6/10
  • "Zelenaja Apteka" sāls skrubis ar tējas koka un zaļajiem māliem. Smarža tāda "mālaina", bet darbiņu savu dara uz urra! Tik tiešām tīri noskrubēta, gluda un pabarota āda. Bet ja būs kāda brūcīte, tad nu būs ziepes, jo dikti kodīs, bet toties pēc tā arī dikti ātri sadzīs.9/10
  • Mythos "Olive" šampūns sausiem matiem. Piezīmītei, otrajā vietā SLS, bet pozicionē sevi, ka dikti "zaļo"(bez parabēniem, silikoniem, minerāleļļām un kā tik). Nopirku, jo biju stāvā sajūsmā no šīs pašas sērijas maskas. Bet cik laba bija maska, tik slikts man likās šis šampūns. Smarža tāda eļļaina, matus izmazgāja labi, bet tīru matu sajūta saglabājās ne vairāk kā pus dienu.2/10
  • Nivea "Form&Fix" modelējoša matu laka. Spēcīga, gan efekta, gan smaržas ziņā. Matus nesalipināja, bet tuvojoties beigām izsmidzinātājs (droši vien iekšā kaut kas salipa) strādāja aizvien sliktāk. 7/10
  • "Flormar" nagu laka nr.344. Nude tonītis, bet tāds dikti nesmuks, lietoju 2 reizes un vairs nav vēlēšanās. Vienā slānī tik tikko nosedz, bet tāds ar dikti dzeltenīgu apakštoni, kas nagiem liek izskatīties galīgi slimiem. Man patīk Flormar nagu lakas, bet šī gan nav laba. 2/10
  • "L'oreal" Mat' Magique matējošs tonālais krēms tonī 03. Atverot biju pārsteigta, jo sākumā likās ka viņš ir sakaltis. Bet tad sapratu, ka tā tāda vienkārši "musa" formula. Jā, sola 12h matēšanu - nu varbūt gluži 12 nav, bet pirmajās stundās matē tiešām spēcīgi. Bet man daudz par daudz silikonizēta formula un diezgan spēcīgi izceļ sausos ādas apgabalus. 5/10
  • "Dr. Hauschka" attīrošais krēms. Interesanta manta, lai gan pēc lietošanas vairāk līdzīgs skrubim (uz notīrītas un kārtīgi samitrinātas sejas jāuzklāj, plaukstās ar mazliet ūdens samaisītu, lūk šo krēmu spiedošām un veltnējošām kustībām, tad jānoskalo šī lieta), bet pēc efekta barojošam krēmam. Kopumā ļoti patika un pietika diezgan ilgam laikam (lietoju 3 reizes nedēļā, pietika mēnesim).9/10

Nu kaut kā tā! Sapirkts ir daudz interesantu lietu, mēģināšu arī Jums pa druskai atrādīt un pastāstīt.

P.S Pašlaik esmu "uzsēdusies" uz matu kopšanu, tāpēc būtu liels lūgums padalīties ar padomiem un ieteikumiem (arī ar "neietekumiem":D), lai labotu šo situāciju (jūtīgai, niezošai galvas ādai un uz tās salmu slotai:() 

5 komentāri:

  1. es pagājušajā nedēļā nopirku Yves Rocher (nekad nebiju neko pirkusi no šīs firmas) šampūnu sausiem, pūkainiem matiem - ļoti patīk pagaidām. ir nedaudz mazāk pūkaini un izskatās spīdīgāki. Vīrs arī sajūsmā, lai gan viņam nav ne pūkaini, ne bojāti un parasti noliek visus manus šampūnus :D es blogā uzrakstīšu vairāk, kad saņemšos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par ietekumu! Īstenībā daudz labu lietu par YR esmu dzirdējusi, bet kaut kā līdz šim nebiju saņēmusies ko nopirkt, pie tam zinot, ka Latvijā ir diezgan pamatīgs uzcenojums. Bet, ja kaut kas ir tiešām labs, tad man nav žēl samaksāt pat 2-3-4kārtīgi (tik ļoti "izsalkusi" pēc tiešām kaut kā laba)!

      Dzēst
  2. zini, es pat biju pārsteigta, bet cenas nebija tik astronomiskas - ja nemaldos, tad šampūns maksāja ap trim, četriem latiem, kas nav pats trakākais. kondicionieris gan laikam bija 8 ls, bet to es neņēmu. konsultante man vnk šo ieteica un nolēmu riskēt :D

    AtbildētDzēst
  3. Noteikti gaidīšu rakstus par jaunatklājimiem, bet man nav ko pagaidām ieteikt matiem. Esmu atradusi savu ideālu šampūnu un ar to dzīvoju laimīga bez niezes. Bet tas ne pavisam nav nekāds bio šampūns, tam visa kā ir gana iekšā, bet niezi tas noņem lieliski!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laimīgā!
      Par tiem bio šampūniem ir tā kā ir, vienu laiku biju dikti aizraavusies, bet tad sākās šīs visas ķibeles. Eko mantu piekritēji saka ka tā ir normāla parādība, jo redz tā viss ķīmiskais aiziet, ka tas ir lūzuma punkts, ko daudzi neiztur un atgriežas pie vecā, jo tas labi līdzēja...Tagad īsti nezinu ko domāt, var būt gan šā, gan tā. Tagad esmu gatava visam, lai tik savestu galvas ādu un pašus matus kārtībā!

      Dzēst