otrdiena, 2013. gada 1. oktobris

Vasaras tukšā tara 2.daļa

Tad nu te ir turpinājums:


  • "Sensodyne" Classic zobu pasta. Laba zobu pasta, ja smaganas ir iekaisušas vai arī ļoti jūtīgas. Plus, garša savdabīga, nav kā visām tā "mentolīgā", kas dažreiz ar var apnikt.8/10
  • "Barhatnyje Ruchki" makadamijas roku krēms. Arī ekstāzē! Smarža, mitrinšāna, nekādu papildus cimdu sajūtas, konsistence arī laba. Viens no labakajiem ever!10/10
  • "Avon" nail experts nagu laka "francītim" tonī-nude. Ak šausmas! Sliktākā laka ever, slāņojas nenormāli, kalst mūžību, bet nolobas pusdienas laikā.0/10
  • "būk" nagu laka tonī 176. Man dikti patika tonītis, nadzini tādi ne visai spilgti, bet tadi daudz spidīgaki un veseligaki izskatījas ar šo. Neslāņojas, turēja savas 3 dienas. 7/10
  • "Avon" nail experts nagu laka "francītim" tonī-white. Tā pati bēda, kas iepriekšējai. 0/10
  • Šķīdums lakas noņemšanai ar pīlādzīti. Tīri neko, bet ir viens labāks. 7/10
  • Olīvu barojošais roku krēms. Nezinu, kā razojums, jo uz iepakojuma nekas tāds nav norādīts, pirkts aptiekā. Bet mīļie mani, tā vienkārši ir bomba! Es to smērēju katras piecas minūtes, un gribējās vēl un vēl! Tā smarža un sajūtas, mmm.11/10
  • "Creative" nagu laka tonī "Sphinkx". Liels iepakojums, bet izlietots gandrīz līdz pēdējai pilītei. Tāds pus-haki tonis, pelēk-brūngan-violets ar maziem spīdumiņiem-puteklīšiem. Pietiek ar vienu kārtu un tur savas 4 dienas. 8/10
  • "Sensodyne" Gentle whitening zobu pasta. Nu super balināšanas te nav, jo pat rupjas abrazīvas pastas maz ko var, tapec nav ko sevi mānīt. Bet ir ok. 7/10
  • "Garnier" Ultra dry rullītis. Esmu no tām, kam šīs visas padarīšanas ir ļoti  svarīgas, pie tam ar mani "strādā" gaužām maz līdzekļu. Šis ne perfekti, bet tomēr lietu laboja. Ja nu zinat kādu labu, stipru līdzekli, tad būšu pateicīga par ieteikumu!7/10
  • "Zovirax" ziede lūpu (arī herpes vīrusa ārstēšanai). Jau pasen tas bija, bet tomer kadu rītu celos ar "vīnogu" uz lūpas. Sajutas bija šausmīgas, tamdēļ pa taisno uz aptieku. Kā vienu no labākajiem ieteica šo, cena (2g/kaut kas ap 7Ls)ar ne īpaši patika, bet ko darīt. Vienvārd sakot, 3 dienas un viss bija sadzijis. Pie tam pietika šī mazulīša diezgan ilgam laikam, pa ziemu arstēju sasprēgājušas lūpas no aukstuma, vasarā pārsausinātas no jūras ūdens + saules iedarbības. 9/10



  • "Palmolive" Ayurituel joyous dušas želeja. Tiku pie tās katru reiz, kad apmeklēju sporta zāli. Neiespaidoja, jebšu, ne ar ko neatšķīrās no lielā klāsta. 5/10
  • "Palmolive" šokolādes dušas želeja. Šī gan iespaidoja ar savu smaržu, tiešām garšīgi un baudu radošs produkts. 8/10
  • "Carolina Herrera" smaržu paraudziņš. Ne mans, pārāk stiprs, tāds padomju laika dāmu aromāts(neviens , lūdzu, neapvainojaties, ja kas, man vienkārši tas izsauc tieši tādas asociācijas).4/10
  • "Dr. Hauschka" attīroša mālu maska. Neiespaidoja, nekādu lielo attīrīšanu es tur neredzēju, parastie "krievu" māli strādā labāk (pie tā ka, ka cena tām ir gandrīz 10 reiz zemāka).2/10
  • "Dr.Organic" organiskais marokānu argana eļļas šampūns. Godīgi sakot, no 2 reizēm es īsti neko nesapratu, bet laikam vairak nepatika ka patika. 4/10
  • "Chanel" Hydra beauty mitrinoša acu želeja. Cik daudz visa izmēginats, bet var teikt šis ir vienīgais, no kā es jutu kādu rezultātu. Mazliet jūt silikonu klātbūtni, bet arī mitrināšanu un tādu svaiguma sajutu dod acīm.7/10
  • "Vichy" Idealia BB krēms. Piekritīšu, kaut kur nesen lasītajam, ka šīs ir no nedaudzajiem, kam tiešām ir tiesības saukties par īstu bb krēmu. Izlīdzina sejas toni, piedod tādu veselīgu spīdumu(šeit gan nezinu, kā ir taukainu seju īpašniecēm), mitrina, maskē mazas nepilnības. 9/10
  • "Estee Lauder" atjaunojošs nakts serums. Seja pēc tā ideāla, izlīdzinās, dod tādu atpūtušās un svaigas ādas sajūtu (loģiski būtu, ka pēc nakts sejai bez visa vajadzētu tādai izskatīties, bet mana nezkāpēc tā nedara:(), arī daudz mitrinātāka un jutu, ka pēc šī krēmu āda uzsūc daudz labāk.9/10
  • "Biotherm" Aquasource deep serum. Šis man patika mazāk par iepriekšējo, jo viņš tikai labāk uzsūca krēmu, bet no paša īpašas jēgas neredzēju.4/10
  • "Biotherm"Aquasource mitrinošais ģēls. Šis gan man patika, darija savu darbiņu pamatīgi, radās uzreiz tada svaiguma un viegluma sajūta uz sejas. 8/10

Fuf, beidzot galā!
Kopumā pa vasaru tika izlietotas 59 vienības, jebšu plaukti tukši. Tagad noņemos ar to piepildīšanu.:DD

4 komentāri:

  1. Varu pateikt tikai to,ka absolūti visas Avon nagu lakas ir ārā metamas. Klājās briesmīgi,žūst anormāli ilgi un ātri nolūp. Nav tās naudas vērtas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu tev par 101%! Man vispār kaut kā ar Avon vai nu neveicas, vai arī viņiem tik tiešām tā kvalitāte ir zem robežas. Gandrīz visi mēģinātie produkti ir bijuši nekādi, izņemot bronzas pūdera pērlītes, tās gan man patika, nebija ne vainas!
      Pie tam tie produkti mūždien pie manis kaut kādā veidā rotē, te kāds uzdāvina, kāds atdod utt.:))

      Dzēst
  2. WOW!
    Malacis! ja man tā pa vasaru būtu iztukšojušies produkti, nevis tikai nākuši klāt, es būtu ļoti priecīga, bet, ja ne, tad ne.
    Tu gan esi strikta vērtējumos, bet tas man patīk. ;D
    Ļoti labi rakstiņi Tev izdevušies.

    AtbildētDzēst