otrdiena, 2013. gada 30. aprīlis

Zilākais no zilajiem, jeb nagi ar Bell "Glam Wear"

Nu kāpēc tas laiks skrien tik ātri?! Es vairs neko nevaru paspēt, tas arī attiecas uz ierakstu statistiku:(
Ir tik daudz ko stāstīt un rādīt, bet galīgi nav laika ne bildēšanai, ne rakstīšanai:((
Protams, centīšos atrast to laiku, jo pēdējā laikā ir sakrājies tik daudz pozitīvu atsauksmju, protams, ar kurām es gribētu dalīties.
Tas nu atkāpei, bet tagad žigli atrādīšu šīsdienas nadziņus:
 
 

Uz nagiem ir Bell "Glam Wear" nagu laka 2 kārtās riktīgi zilā krāsā ar nr.411. Nesen ieraudzīju ArinaOz blogā šo nagu laku, un atcerējos, ka kaut kur plauktā ar man tāda mīt;) Tad nu šodien ir tas noskaņojums, kad tik tīri zilais ir tieši laikā.
 
Vienā kārtā man šī laka izskatās šādi:
 
 
Ne labākais variants, bet ar otru kārtu viss kardināli mainās:
 
 
Rezultāts man ļoti patīk - tik skaists tonis un riktīgi spīdīgs. Starpcitu, finišs ir ļoti līdzīgs Gelish variantam.
 
Piebilde: nagi pašlaik nav galīgi labākajā kondīcijā, tomēr gribējās Jums dikti atrādīt šo "zilīti", tāpēc sorry!
 
Mazliet par pašu produktu: laka pati par sevi nav nedz pārāk šķidra, nedz pārāk bieza, kas ļauj krāsot nagus ar baudu, nebaidoties par to, ka nepaspēsi izlabot kļūdiņas. Kalst apmēram 3 minūtes (vidējs rādītājs, manuprāt).Turās šis brīnums 4 dienas, bez bāzes un virskārtas, domājams ar tām kādu dienu var pielikt klāt;).Cena mazliet pār latu.
 
 
Labprāt dzirdēšu Jūsu domas par Bell lakām!


 

5 komentāri:

  1. ļoti, ļoti skaists tonītis, bet - nav grūti noņemt? nekrāso nadziņus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu zinu, man arī pirms pirmās noņemšanas bija bažas, bet nekā tamlīdzīga...pilnīgi nekā! Es pat nobrīnījos, jo biju jau sevi sagatavojusi uz ilgo berzēšanu.
      Bet man ir vēl viena fīča, ko arī nesen ievēroju - pirms nagu lakošanas nagus nopulējot, vēlāk tās nagu lakas, kas parasti "atstāj pēdas", dod daudz labāku rezultātu. Tas varbūt tādēļ, ka krāsu pigmentiem ir mazāk kur pieķerties...

      Dzēst
    2. Un jā, tonītis tiešām ļoti skaists. Man vēl arī no šīs pašas kolekcijas pēc svočiem acīs ir iekritis rozīgais, laikam vajadzēs arī iegādāties;)

      Dzēst
  2. Piekrītu visam )) man nagus arī neiekrāsoja un turējās 4 dienas..varētu vēl ilgāk neņemt nost, bet gribējās kaut ko jaunu ))

    AtbildētDzēst