piektdiena, 2013. gada 10. maijs

Kiš-miš ar rozīnēm

Jā, tieši tā varētu raksturot manas domas, kas grozās manā galvā. Un tieši kosmētikas lauciņā.
Nezinu pat, kā lai izstāsta visu secīgi, lai galīgi Jums nesaputrotu galvu!
Redzu vairākus meiteņu kosmētiskos banus...izdomāju, ka man tie īpaši nav saistoši, jo galīgi lieli kalni ar kosmētiku man nav. Parasti pērku to, kas ir izbeidzies, vai ļoti iepaticies, bet zinu, ka vairāk par 2-3 pozīcijām man nav nepieciešams. Tas ir arī sava veida stimuls izlietot iesākto ātrāk, lai var iet "medībās" pēc kā jauna.

Bet redz kas par lietu, esmu palikusi, laikam, pārāk piekasīga. Bieži sanāk aiziet mājās tukšām rokām, pat bez tā, kas ir vitāli nepieciešams, tikai tāpēc, ka nevaru neko lāgā izvēlēties. Te viens produkts ir mēģināts un nav bijis labs; otram atkal ir lietots kaut kas no tās pašas sērijas, bet arī ir licis vilties; trešo ir nopēluši blogos; ceturtajam ir atbaidoša smarža; piekto pirmo reiz redzu, un ir bail nošaut galīgi garām...Un tā var turpināt bezgala! Tā iemesla pēc, arī no dārgā gala ir bezgala grūti saņemties, ko nopirkt...agrāk pie pirmās izdevības "grābu" visu, ko tik varēju. Un godīgi sakot, mani tas sāk ļoti kaitināt! Jo pat no sava iemīļotā "Dior", jau labu laiciņu neko nevaru izvēlēties. Varu izlasīt simtiem labu atsauksmju vai redzēt daudz skaistu svoču, bet viena nesaistoša bilde vai ne visai glaimojošs komentārs izjauc visu manu pirktkāri:(

Tad nu gribu dzirdēt no Jums, vai Jums ir tā gadījies un, kā Jūs ar to cīnījāties?! Da jebko, kas varētu mainīt šo situāciju un atgriezt iepirkšanās prieku!

4 komentāri:

  1. Man tā bija/ir ar apģērbu un kurpēm, tos nomainīja kosmētika, to gan es šobrīd varētu pirkt bez apstājas.

    AtbildētDzēst
  2. Arī tā gadās, bet kaut kā pa posmiem...vienu brīdi neko nevaru atrast (tas ir gan par apģērbu, gan par apaviem, gan par kosmētiku), bet pēc kāda laika atrodu visu ko tā gribēju un dažreiz pat vairāk ;) īsti neķeru par šo kreņķi, jo tā var atrast tieši to, ko vēlējies..nevis kaut ko, kas pirmais pagadās )

    AtbildētDzēst
  3. Man tāda pati problēma ir ar apģērbu, tāpāt kā meitenēm!!!!
    Nu vajag pieņemsim kaut vai banāli džinsas nopirkt, es varu apiet visus veikalus un neko nenopirkt, jo pamēri vienas, kaut kā ne tā izskatās, pamēri vēl kaudzi un atkal ne tas, citas īsas, citas pārāk izgleznotas! Un runa iet ne tikai par džinsām, ar apģērbu man vienmēr ir problēma, vienīgais, ko ātri nopērku, tie ir apavi! :)))

    AtbildētDzēst
  4. Piepiedrojos citām, man tas pats ar apģērbu!
    Man ir ļoti nepieciešamas jaunas bikses, bet vakar izstaigāju daudzus veikalus un netradu, ko man vajag. Vienā nepatīk fasons, otrā pārlieku cena uzskrūvēta un tā var turpināt. :)

    AtbildētDzēst