piektdiena, 2013. gada 19. aprīlis

Cīņā ar ādas nepilnībām.

Vakar vakarā beidzot saņēmu sūtījumu no Escentual.com, bet tā kā bij jāskrien uz "Gym", tad atrādu tikai šodien. Uz atlaidēm biju pasūtījusi lūk šo te izslavēto brīnumu:



Franču laboratorijas La Roche Posay krēmu-gēlu "Effaclar Duo", kas cerams palīdzēs manai sejai tikt galā ar manām sejas nepilnībām un beidzot, es varēšu arī Jums atrādīt normāli "sejas" produktus. Savādāk, sanāk tikai tādi pasausi "uz rokas" svoči.:(
Tad nu pēc 2-3 nedēļām var gaidīt manu pilnīgu atsauksmi par šo produktu.;)

Vai Jūs jau esat ko no La Roche-Posay lietojušas?!

 

5 komentāri:

  1. ououououou, brīnums ir.
    Man kaut kas sejas ādai nepatika un nācās doties uz aptieku, iedeva šo te. Lai labāk aprakstītu iznākumu - man ir toniks un sejas mazgājamais piedevām. Mājas biedrene arī nopirka sev to pašu sejas mazgājamo un dienas krēmu.

    Lieliski tiek galā ar dziļajām pumpām, ar mazajām varbūt mazāk labs, bet tik un tā.. zinu kāpēc ir slavens kā brīnums :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad labi, tu mani iepriecināji vēl vairāk...tagad tikai jāgaida rezultāti;)
      Par mazgājamo un krēmu ar būs jāpadomā, jo šis, vairāk pat kā serums, vismaz tā daudzviet atsauksmēs lasīju.

      Dzēst
    2. Ak, aizmirsu tev uzjautāt, kāda tipa āda tev ir, vairāk sausa vai taukaina?!

      Dzēst
  2. Nu visai sejai viņu neiesaka, bet es lieku - man ir taukaina āda, līdz ar to viss ir ok. Mājas biedrenei ir sausa/normāla un sejas āda un tik un tā viss ir ok.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es biju mazliet tomēr nobažījusies, jo vairākkārt lasīju, ka tas tomēr ir taukainai ādai, bet man ir ne pārāk, bet tomēr sausa.
      Nu tad jau redzēs;)

      Dzēst