ceturtdiena, 2013. gada 4. aprīlis

Jaunais "The Body Shop" BB krēms

Jā, es līdz pat šim brīdim nespēju noticēt, ka manā plaukta ir kas no TBS.Jo jau ļoti ilgu laiku neesmu neko tur pirkusi un jau vairākus gadus izjutu pret šo brendu antipātijas.
Tā kā pēdējā laikā sastopu aizvien vairāk labu atsauksmju par TBS produktiem, pie viņu veikala mani pārņēma nepārvarama interese iesoļot un TIKAI apskatīties...vai ne!:D
Tad nu pirmais pret ko es atdūros, bija jaunumu plauktiņš. Tur es uzreiz aci uzmetu uz zaigojošo bundžiņu, līdzīgu L'occitane limitētai eļļiņai, ko dikti vēlējos Ziemassvētkos, bet tā arī nedabūju.


The Body Shop "Honey Bronze"
L'occitane "Fleurs Merveilleuses"





Tad man konsultante neuzbāzīgi sāka stāstīt par jauno BB krēmu "All in one", kas pasaulē esot, ja es pareizi atceros, pārdots katru minūti:

 
 Tur pat tika iemēģināts. Mani ļoti pārsteidza tas, ka  no bundžiņas konsultatnte izspieda ko baltu:

 
Tikai mājās ieskatoties sīkāk, ieraudzīju tādus brūnus graudiņus tajā. Un tad nu biķiņ iesmērējot, tas sāk izskatīties šādi:
 
 
Uzreiz atvainojos, ka sanāk vien tāds svočs uz rokas, bet šoreiz negribējās Jūs "baidīt" ar savu sejas skatu, jo tas pašlaik nav tajā labākajā kondīcijā:(, bet tiklīdz būs ciešams skats, apsolos atrādīšanu, kā tas viss izskatās uz sejas.
Tad nu no bildes redz, ka šī krēma būtība ir mazajiem brūnajiem graudiņiem izkūstot baltajā masā, dabūt vieglu sejas "tonālo", kas pielāgojas sejas krāsai.
 
Vienīgā problēma:
 
 
Smērējot šo krēmu, jābūt gatavam, ka kaut kur paliek kāda maza brūna strīpiņa (kā šajā bildē), ja krēmu neiesmērē tā rūpīgi. Un jā, šis ir tas, ko pilnīgi noteikti jāiesmērē ar rociņām, jo otu ietekmē viņš vienkārši pazūd (man gan tas ir nonsens, kad dzirdu, ka bb krēmu dabū uz ādas ar otu palīdzību, bet katram savs...).
Pārklājums ir vidēji viegls - pavisam mazas nepilnības noklās, bet lielākas nenomaskēs (tas tomēr ir bb krēms, nevis tonālais). Seja izskatās veselīgāka un atpūtusies, ko arī sagaido no šī produkta.
 
 
Rezumējot: interesants produkts, kas man, lai cik tas dīvaini neizklausītos, iepatikās. Manuprāt ideāls sausai ādai, jo pārējie kaut kādā pakāpē tikai pievērsa vēl lielāku uzmanību manai sausajai ādai - šeit ražotājs it ne maz nemelo par 24h mitrināšanu. Mans ādas stāvoklis uzlabojas, tas protams nenozīmē, ka šis BB krēms ārstē manu ādu, bet gan to, ka tas noteikti nekaitē tai (neizsauc pūtīšu rašanos). Vienīgais mīnuss ir laikam tā cena (ap 14Ls) un patēriņš ar varētu būt mazliet mazāks.
 
 


8 komentāri:

  1. pēc skata man nedaudz atgādina tinted moisturizer - balts ar brūniem graudiņiem. es agrāk no Avon tādu līdzīgu lietoju, ļoti patika. :)

    Varbūt būt jāpamēģina šis :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir ir gandrīz tinted moisturizer!
      Man jau ar likās, ka Avon kaut ko līdzīgu kādreiz manīju, bet nebiju pārliecināta:)

      Dzēst
    2. Avon riktīgi labs - pirku vairākus pēc kārtas, bet tā kā mana Avon meitene nav LV vairak, tad pagaidām neesmu iegādājusies. :) Vispār, būtu interesanti salīdzināt abus :D

      Dzēst
    3. Lai gan pavisam neesmu Avon fanātiķe, bet arī mani ir piemeklējusi tāda pati nelaime, jo mana Avon konsultante ar jau laiciņu kā ir aizbraukusi prom. Tad nu vairs nav kam pasūtīt vienu no labākajiem matu serumiem reizi pusgadā:D

      Dzēst
  2. Honey bronze ir nr. 1 vasarā ;) man vēl palika 1/2 pudelīte..gaida siltu laiku )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu es vēl domāju, bet gan jau ka būs ar man jāņem ciet vasaras laika.

      Dzēst
  3. Man ļooooti, ļoti patika tas no avon`a, bet pēdējā laikā tāds vair nav pieejams katalogos :( Tā pirmā eļļiņa man arī ir, bet nezinu kāds gan jaunums tas var būt, ja pirku tieši tajā dienā, kad Rīgā atklāja H&M :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau tā likās, ka jau riktīgi pasen ko tādu Avon redzēju! Varbūt ka atgriežas, tad es noteikti ņemtu salīdzināšanai...
      Nu redz kā, tad jau tas ir jaunums kādu ļoti ilgu laiku:D Vai varbūt tieši Dominas TBS veikaliņā tas ir jaunums. To laikam tikai viņi paši zin, kādā ziņā viņiem tas ir Jaunums!:D

      Dzēst