otrdiena, 2013. gada 2. aprīlis

"Biolita" dušai.

Šoreiz runa ies par dušas želeju!
Priekšvārdā varu teikt, ka nekad neesmu īpaši meklējusi un arī atradusi šai laiciņā ko no ierindas izejošu! Nu dušas želeja....jā, patīkama degunam smarža un mazāk sausinoša sajūta nekā mazgājoties ar ziepēm. Un tas arī viss, parasti tiek iegādāta tā, kura ir uz atlaidēm un protams!:)skaistā, aci saistošā iepakojumā.
Nesen mājas vannas plauktā tika atrasta jauka, diezgan paliela tilpuma šāda dušas želeja:


 
Tā ir "Biolita" smiltsērkšķu un lielu ziedu mīkstinošā dušas želeja. Lai gan ir rakstīts, ka tā ir izstrādāta uz dabas hipoalerģēnu komponenšu bāzes, tomēr paskatoties sastāvu, diemžēl pirmajās rindās ir viena "ķīmija"(SLS, cocomidopropyl, utt.).
 
Tomēr, lai gan sastāvs mani ļoti apbēdināja, tomēr pēc proves mani šis produkts patīkami pārsteidza. Konsistence ir tāda pabieza, kefīrveidīga:
 
 
Bilde slikti attēlo tā īsto konsistenci, jo kamēr es ņēmos ar fotografēšanu, tā manas siltās rokas ietekmē mazliet sašķidrinājās, nu tāds riktīgs iebiezināts piens.
Pārbaudīju, ir tik bieza, ka bez manām piepūlēm no pudeles netek ārā. Tas ir pluss, jo diezgan bieži pagadās, ka no vannas malām viss birst un parasti pus bundžiņa aiztek tāpat vien!:(
Ņemot vērā konsistenci, arī patērinš ir salīdzinoši mazs.
Un pats galvenais, pēc dušošanās mana stipri sausā āda nesavelkas čokurā, bet gan ir tik mitrinoša, ka biju apstulbusi, jo nevarēju saprast vai zieķēt vēl ko virsū! Tāds mirklis man jau sen ir gājis secen.
Smarža ar tāda neuzbāzīga, mazliet smiltsērkšķu un klasiskā krēma.
 
Kopumā: protams nekāds dižais brīnums, bet patīkami pārsteidza ar savu kvalitāti, jo no šīs firmas neko pat apmierinošu negaidīju. Tā, ka, ja ir velme un esat meklējumos, tad varu ieteikt izmēģināt šo, varbūt iepatīkas tāpat kā man!;)
 
P.S. Ļoti gaidīšu arī Jūsu ieteikumus un mīluļu sarakstu no dušas želeju klāsta, lai arī es un pārējie lasītāji tos varētu izmēģināt un atrakstīt Jums savus iespaidus!;)




Lai Jums super-mega jauka otrdiena!

2 komentāri:

  1. Pagaidām neesmu vīlusies gandrīz nevienā dušas želejā.
    Iecienītākās ir no TBS, patīk arī Fruttini, Dove dušas krēmi, Avon smaržīgās. Ļoti gribu izmēģināt Organic Shop dušas eļļu.

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst