piektdiena, 2013. gada 1. marts

Rezultāts!

Mīļās sirdis!
 
 
Pavisam īsi un kodolīgi šoreiz centīšos!
Klāt 1. marts - teorētiski pirmā pavasara diena un...Jā!, konkursa rezultāti.
Te nu intriga, bungu rīboņa....
 

Pirmā uzvarētāja(pēc komentāru skaita) ir Arta's place!
Ar otro uzvarētāju bij grūtāk, tā kā solījos izvēlēties interesantāko komentāru. Bet visi komentāri man ir mīļi un interesanti, bet uzvarētājs tomēr jānosaka. Tad nu nolēmu, par uzdrīkstēšanos (sarkanā nagu laka;)) apbalvot Anette Q!
 
Meitenes, sveicu Jūs!
 
Un lūgums, ja Jūs gribat ātrāk saņemt savu balviņu, atsūtiet man uz e-pastu savas adresītes. Savas slimošanas pēc, man būs vieglāk Jums tās aizsūtīt kādā brīvā brīdi (protams, tuvākajās dienās)pa pastu!;)
 
 
Lai Jums veicās, un...vairāk smaidiet (tas uzlabo gan garīgo, gan slimības biežāk iet secen)!:*;)

 
 


4 komentāri:

  1. awww, cik mīļi! Paldies tev! :) es gan nekomentēju speciāli, lai iegūtu balvu, vienkārši cenšos komentēt, jo man patīk :)

    AtbildētDzēst
  2. Es pat nezinu, kādēļ atvēru šo rakstu, jo ... nezināju, ka ir kāds konkurss! Esmu patīkami pārsteigta, wooow :)

    paldies, paldies, paldies, centīšos saprast, ko, kā un kāpēc! :)

    AtbildētDzēst
  3. un jā .. es, protams, nevaru atrast e-pastu! :D

    AtbildētDzēst