ceturtdiena, 2013. gada 14. februāris

Ceturtdiena...sarkanā

Kādam šodien ir ceturtdiena, kādam Valentīndiena, kādam darba diena, kādam atskaišu nodošanas diena....
Lai nu kā, man šodien ir Sarkanā ceturtdiena!;)
Tamdēļ, atrādu manu vismīļāko, vissarkanāko nagu laku.
 
 
 
Protams, ka tā ir no Orly kolekcijas, ar skanīgu nosaukumu "Monroe's red".



Kāpēc Orly man ir vismīļākais?! Viss vienkārši, visas lakas, kas man ir bijušas un ir arī pašlaik ir, ir nevis vienkārši labas, bet pat izcilas kvalitātes. Vienmēr pietiekoši ir ar vienu kārtu, klājas ļoti glīti un viegli!
Plauktā saskaitīju 37 nagu lakas, bet kad nav izteiktas velmes uzklāt kādu konkrētu krāsu, vienmēr ņemu šo! Ja ar pārējām ir bijis tā, ka pusdienu nostaigājot, saprotu, ka nav īstā, tad ar šo nekad vēl tā nav bijis.
Jā, ir diezgan spilgta, bet ne kliedzoša. Tik tiešām Merilinas Monro klasiskā sarkanā krāsa ar tādiem zelta spīdumiņiem, pareizāk sakot puteklīšiem, kas ir redzami tikai tad, kad ieskatās tā riktīgāk.
 
 
 
Tāpēc, ja kāda ir skaistas sarkanas lakas meklējumos, iesaku vismaz aizčāpot līdz tuvākajam "Oniks Beta" un apskatīties. Šī, manuprāt ir tāda universāla sarkana, kas piestāvēs gan bālas ādas īpašniecēm (kā es!;)), gan iedegušām.
 
Par cenu neatceros, man ir mazā versija, jo lielās cenšos neiegādāties...tāpēc, ka parasti sakalst vēl pusē.
 
 
Kura sarkanā ir Jūsu mīlulīte?!
 

 
P.S. Neaizmirstam par komentāru konkursiņu un tusiņa, burziņa idejām!

 

4 komentāri:

  1. man nav :D es vispār ļoti, ļoti minimāli un ārkārtīgi reti lakoju nagus. Pirms vairākiem gaidiem, apmēram divus gadus nostaigāju ar pieaudzētajiem nagiem nonstopā - laikam ar to pietika, jo tagad nav vispār nekādas vēlmes kaut ko likt uz nagiem. Bet šī konkrētā krāsa ļoti skaista!

    AtbildētDzēst
  2. Ļooooti skaista krāsa un nadziņi! Man ir tā, ka izteikti sarkanās nepatīk, patīk rozīgi sarkanās un orandžīgi, bet šo noteikti paskatīšos un jā - orly nekad neesmu lietojusi :)

    AtbildētDzēst
  3. nopirku pirms dažām dienām, veikalā šaubījos vai ņemt, jo ir ļoti sarkana, bet nu - vienu tādu varbūt pat vajag! Ideāli klājās un tonis superr, meitenei kura prasīja cik maksā, varu atbildēt ka mazo pirku pa 2.06 ls :)

    AtbildētDzēst