pirmdiena, 2013. gada 28. janvāris

Paraudziņu laiks


Paraudziņi, testeri –  interesanta lieta.  Pašos pirmsākumos, kad tikai sāku interesēties un lietot dekoratīvo kosmētiku (laikam gadi 16 man bija), tad paraudziņiem piedevu pavisam citu nokrāsu. Proti, mēģināju savākt pēc iespējas vairāk, lai tik nebūtu kaut kas jāpērk pašai, pie tam varēju smērēt un zieķerēt produktus, kurus pati nevarēju atļauties nopirkt. Protams, tas ka kāds krēma paraudziņš bija anti-age, man tas pavisam netraucēja, gluži otrādi, domāju, ka tas ir dikti feini lietot „pieaugušo” lietas!!!:DDD Tagad par to tikai varu pasmieties, „ cik gudra es biju”!

Lai gan paraudziņi arī tagad man ir ļoti svarīga lieta, tomēr to nozīme ir pavisam cita! Tas ir iepaticies produkts, ko reklamē citi un atrodot labas atsauksmes, es mēģinu ietestēt uz sevis, un, ja redzu rezultātu, nopirkt pilno produkta versiju. Nav tā, ka, ja dod tad neņemu, bet arī nav tā, ka eju prašņāt to kas man īsti nav vajadzīgs vai es par to neko nezinu...Nu kaut kā tā?!

Mazliet aizrāvos, bet gan jau piedosiet, un arī ceru izteiksiet savas domas –Kā un ko nozīmē Jums šie proves produkti?!

Tad nu atpakaļ pie lietas:


  • Dior „Capture Totale” Multi-Perfection sejas krēms. Vislabākos rezultātus dos sausai sejas ādai tieša nakts lietošana. Krēma konsistence ir ļoti jauka, tāda pašķidra, bet ne ūdeņaina. Nav arī eļļaina, kā tas parasti gadās, kad krēms ir sausai ādai. Ļoti labi iesūcas ādā; taisot svočus, baidījos, ka nepaspēšu iemūžināt, jo tas ļoti ātri iesūcās ādāJKrāsa tāda maigi rozīga. Un tā smarža, dikti jauka...tāda svaiga un krēmīga.


Rezultātā mitrina ādu un dod tai tādu zīdainu pārklājumu. Āda burtiski uzreiz izskatās daudz svaigāka, veselīgāka un galvenais, bez spīdēšanas. Vienīgais mīnuss, un man pagaidām tiešām liels – cena(aptuveni50ml/80Ls)!

 

  • Shiseido „Bio-Performance” Super corrective serums. Uzreiz varu teikt, ka ļoti liela līdzība ir ar praimeriem, bāzēm, un palasot atsauksmes, tā tas tiešām arī ir – daudzi to lieto kā bāzi (tā teikt 2in 1). Nolēmu to pamēģināt, jo atsauksmes  ir diezgan labas. Konsistence neierasta, līdz šim visi serumi, kas man ir bijuši, bija tādi ūdeņaini, caurspīdīgi, bet šīs tāds diezgan krēmveidīgs. Skatoties, uz konsistenci, nodomāju, ka iesūksies ne īpaši labi, bet kļūdījos. Smarža gan manam degunam ne īpaši patika, bet nav tik uzkrītoša, lai traucētu. Vislabāk lietot vakarā, pirms krēma.


Rezultātā – āda tāda ļoti gluda un matēta. Krēms pēc šī iesūcas daudz ātrāk un labāk. Tā kā man ir īpaša patika pret Shiseido, tad vērtējot biju sevišķi stringra. Serums pārbaudi izturēja un cerams tuvākajā laikā manā skapītī parādīsies pilna izmēra serumiņš, kas ir labs sākums arī domājot par anti-age produktiem (sakot, ka jāsāk jau par šo lietu domāt ap 25 gadiem;)).Cena (30ml/33Ls).

 

  • Yves Rocher „Anti-Age Global” nakts krēms sejai. Meklēju jau sen sev piemērotu nakts krēmu, jo no dienas krēmiem, man vairāk mīnusu, nekā uz nakts nelietojot neko. Konsistence šim krēmam tāda diezgan blīva, bet tas netraucē tam iesūkties diezgan ātri. Smarža ir, bet pavisam neuzkrītoša.


Rezultātā – patīkamas sajūtas uz kādu pusstundu ne vairāk, pēc tā visa mitrināšana izgaist. Tā kā rezultāta nav, man par nožēlu, tad arī citiem ieteikt nevaru. Cena (50ml/23Ls).
 
  • Dolce&Gabbana smaržu paraudziņi "Pour Femme" un "Pour Homme". Sākumā nevarēju dabūt nosaukumu, jo domāju, ka tas ir tikai apzīmējums - sieviešu un vīriešu smaržas, bet izrādījās, ka tas arī ir meklētais.;)
  •  
Par vīriešu aromātu vēl nezinu atsauksmi, bet dāmu variantā man iepatikās. Tāds saldens, diezgan biezs un reizē mazliet rūgtens aromāts. Notis - neroli, aveņu, zaļā mandarīna, jasmīna, apelsīnu ziedu, guimauve, vaniļas, heliotropes un sandalkoka.

 

Lai Jums smaidīga un smaržīga šī diena!

 

4 komentāri:

  1. man patīk paraudziņi un cenšos tos arī izmēģināt. draugam esmu šādi pirkusi smaržas un šampūnu - viņam ir iedoti paraudziņi, kas ir patikuši, tad nu mans kārtīgas draudzenes darbs, bija nomedīt šos produktus. Mani vienā Kolonnas salonā jau pazīst kā "aaa, jūs bijāt tā meitene, kuras draugam iedeva to šampūnu paraudziņu...":D labi, nedaudz novirzījos, īsāk sakot, paraudziņi ir forši, lai noskaidrotu, vai produkts patīk. Problēma - tos bieži nevar dabūt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. īsts slepenais agents!;)
      Jā, tur tev taisnība. Pie tam vienmēr ir tā, ka tieši to ko tev vajag nav, bet visa pārējā ir pa pilnam.

      Dzēst
  2. jā, un veikalos arī viņi īpaši negrib tos dot. vienreiz iepirkos un paŗdevēja tieši stāvēja un šķiroja veselu kaudzi (nepārspīlēju) ar paraudziņiem un iedeva man pāris tikai tāpēc, ka es atrados tur tieši tajā brīdī. un tā arī ir bijusi vienīgā reize, kad esmu dabūjusi šajā veikalā kādu paraugu.

    Savukārt varu uzteikt Disco veikalu, kur kaut ko iedod pat pie vismazākā pirkuma :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man visdāsnākie vienmēr ir lavandas.lv(ekokosmētika) veikaliņi, kas vienmēr arī iedod paraudziņus ar jaunāko asortimentā. Bieži vien tikai tādas laipnības un pieejas pēc, pirmais, kad kautkas beidzas, kur iegriežos ir viņu filiāles.
      Stockmanā parasti gandrīz vai jākauc...tur manuprāt, jo vecāks tu esi, jo vairāk nāk pretīm. Jo viņu loģika manuprāt, jo vecāks, jo bagātāks! Bet varbūt tikai man tā liekas.
      Kažreiz Kolonās esmu kaut ko dabūjusi, bet tur atkal no pārdevēju noskaņojuma atkarīgs.
      Vēl arī aptiekās diezgan atsaucīgi parasti...
      Vēl arī agrāk Drogās parasti kaut kur veseli maisiņi ar paraudziņiem stāvēja, varēja rakņāties un paņemt sev tīkamo, bet tagad jau vairākus gadus neesmu neko tādu redzējusi.

      Dzēst