ceturtdiena, 2013. gada 31. janvāris

Komentāri


Februāris – komentāru mēnesis!


Kāpēc tā?!

Bieži vien man lieka, ka „blogeru darbiņš” jeb  rakstiņi nav pietiekami novērtēti.
Viens no novērtējumiem(manuprāt, pats galvenais), protams, nenoliedzami ir bloga lasītāji un sekotāji. Atsevišķu  Milzīgu PALDIES! saku saviem sekotājiem un lasītājiem, ka viņi man ir. Katru dienu , mīļie, domāju par Jums , plānojot jaunus rakstiņus, lai arī Jūs saņemtu kaut ko jaunu, interesantu un ļoti ceru, ka arī noderīgu (ja kādam piemetas žagas, tad viena no vaininiecēm varu būt esJ).




Un vēl, protams, blogeri gaida no Jums komentārus par doto tēmu (dažreiz varbūt arī ne par dotā brīža tēmu; nereti gadās, ka runa sākas par vienu, bet beidzas aizrit galīgi citā virzienā;). Ne velti rakstiņu beigās gandrīz vienmēr ir kāds jautājums! Bieži vien redzu daudz ļoti jauku rakstiņu ar super foršām un radošām ilustrācijām, bet neviena komentāraLKāpēc tā, man tā joprojām ir mistika?! Cik nu ir iespējams, cenšos vienmēr atvērto rakstiņu nokomentēt. Mana ideja ir tāda, ja jau esmu kaut kāda veidā atvērusi kādu no rakstiņiem, tad arī kaut kādā veidā mani šis rakstiņš ir uzrunājis – vai nu ietver sevī atsauksmi par meklēto produktu, vai arī kāda jauka bilde mani ir uzrunājusi utt. Un, komentārs,  sanāk sava veida pateikšanās par atrasto. Un nav nozīmes, kādās nokrāsās tas ir uzrakstīts, jo, galvenais ir uzmanība, kas tika veltīta „ kāda garadarbam”. Bieži vien arī negatīvās nokrāsas komentāri palīdz pievērst uzmanību sīkumiem, veikt kādus uzlabojumus, vai arī vienkārši likt kādam aizdomāties...


Un tagad pats galvenais...saka, lai kaut kas tiktu pieņemts kā pašsaprotams jeb sevis pieradināšana kāda darba vai lietas veikšanai,  ir nepieciešama 21 diena pēc kārtas veikt šo darbību. Piemēram, jūs  esat izlēmuši, ka gribās rītos celties stundu agrāk nekā parasti, tad Jums tas jācenšas izdarīt 21 dienu pēc kārtas. Un nākamajās dienās, tā jau nebūs sevis, sava veida, piespiešana, bet tas jau tiks darīts automātiski. No vienas puses, liekās, viegli teikt, 21 dienu noturēties, bet es teikšu, ka tas ir tā vērts!

Atkal sanāca gara pentere(sorry, apsolos vismaz censties konspektēt un nesamētāt murgus), bet cerams, ka nonācāt arī līdz šai rindkopai!:-) 

Galvenā doma, kāpēc es aizķēru tās dienas, ir mans  aicinājums, varbūt kādam arī izaicinājums, komentēt kaut vai vienu rakstiņu dienā. Un SURPRISE-SURPRISE!!!...esmu arī izlēmusi kādu apdāvināt!;)


Tātad - cenšamies komentēt jebkuru rakstiņu jebkuram blogam visu Mīlestības  mēnesi (no šī brīža - 28.02). Un 1.martā apskatot visus komentārus, izvēlēšos vienu komentētāju - visaktīvāko( vērtēšu tikai mana bloga komentārus, jo pārējo blogeru komentārus diemžēl izsekot vienkārši nespēšu; varbūt nākotnē izdosies kāda sadarbība, tad būs kas plašāksJ). Uzvarētājs tiks pie mazas pārsteiguma balviņas (atklāšu tās saturu, tikai tad, kad būs izvēlēts uzvarētājs). Un lai iet!, būs arī otra balviņa, visinteresantākā komentāra autoram! Lūgums, anonīmiem komentētājiem „apzīmēt”  sevi ar e-pasta adresi, lai, meklējot uzvarētāju, varētu saskaitīt visu pareizi un sazināties ar uzvarētājiem;)

Arī man tas būs sava veida izaicinājums, jo, lai būtu ko komentēt, jābūt  vairāk interesantu, skaistu un noderīgu rakstiņu, ar ko arī pēc iespējas Jūs centīšos nodrošināt!;)

Labprāt lasīšu Jūsu komentārus, aizrādījumus, priekšlikumus, uzlabojumus un vēlmes! Un tiekamies jau nākamajā rakstiņā!;)

 

Lai Jums radošuma un mīlestības pilns laiks!<3

9 komentāri:

  1. Ļoti jauka ideja!
    Es pati esmu ieņēmusi liieelu pauzi rakstu veidošanā, bet tas nebūt nenozīmē, ka es nelasu citu meiteņu blogas, bet tomēr tikai kādā 1 gadijumā no 15 es novērtēju blogu ar komentāru, kapēc tā es nezinu.
    bet tagad es centīšos laboties un 21 dienu pēc kārtas kādam komentēšu meiteņu rakstus!

    AtbildētDzēst
  2. oho, super ideja! ar mani ir tā, ka man ārkārtīgi patīk, ja manā blogā komentē, izlasu katru komentāru un cenšos arī atbildēt, jo katru reizi redzot, ka ir kāds jauns komentārs, mani pārņem tāds prieks, pat nedaudz neticība, ka kāds lasa, ka kādu tas tiešām interesē un velta laiku, lai atstātu komentāru. pati arī cenšos komentēt, gan ne katru reizi pie visiem rakstiem, ko izlasu, bet tomēr cenšos, jo man šķiet, ka es tādā veidā novērtēju ta cilveka darbu, ieguldītās pūles un laiku :)

    AtbildētDzēst
  3. Šis varētu aizsākties kā blogotāju uzdevums ilgtermiņā (saņemt paši un atbalstīt citus)! Atver rakstu, uzraksti, ko domā; tas palīdzētu ne tikai blogotājiem uzlabot savu bloga saturu, bet arī iepriecinātu tos centīgos, ka tomēr kāds izlasa! Ļoti jauks raksts. :) Veiksmi komentētājiem!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, jo vairāk komentāru, jo vairāk gribas nokomentēt citus!
      Otra lieta, atverot kāda produkta atsauksmi, ceru komentāros redzēt atbalstu, vai arī otrādi, produktam. Bieži vien tieši komentāros atrodu kādus knifiņus, cita pieredzi...
      Paldies, arī tev vēlu veiksmi!;)

      Dzēst
  4. Man reizēm liekas, ka komentēju par daudz.
    Vēlme izteikt savu viedokli ir nepārvarama :D

    AtbildētDzēst
  5. Es arī pievienojos komentātājiem! :)

    AtbildētDzēst