piektdiena, 2013. gada 11. janvāris



Šodienas tēma ir bērnu kosmētika.

 
Varbūt pat vairāk jautājums Jums mīļās, kādas ir Jūsu „attiecības” ar bērnu kosmētiku?!
Man ir vairāki aspekti, pēc kuriem vadoties es nevaru ne noliegt, ne apstiprināt nepieciešamību vai drīzāk vēlmi lietot to, tāpēc vēršos pie Jums!




  • Pirmām kārtām, pats primitīvākais,  – ne velti kosmētika tiek dalīta dažādās grupās (zīdaiņu, bērnu, pieaugušo vai vīriešu un sieviešu). Tas gan man liekās ir ļoti lietderīgi, jo jau tā kosmētikas (gan kopjošā, gan dekoratīvā) ir dikti daudz un galva dažreiz reibst no dažādības, bet ja nu vēl pieliktu klāt bērnu kosmētikas asortimentu, bez īpašām atšķirības pazīmēm, tad cauri vien būtu.
  • Otrkārt – bērnu āda ir daudz maigāka, un pēc būtības, kosmētikai vajadzētu būt daudz maigākai, kopjošākai un daudz mazāk ķīmisko piemaisījumu.  Tā teikt – „bērniem to visu labāko”! Liekas arī cenu ziņā, ja jau tās pašas firmas bērnu krēms maksā n-tās reizes dārgāk, tad droši vien, ka ne par velti (vismaz man kaut kur iekšā vēl sēž kaut kāda cerība, jo dārgāks, jo labāks...bet bieži vien šī apziņa man liek vilties, diemžēlL). Tikmēr, kādu laiciņu atpakaļ, pievēršoties šai tēmai lielāku uzmanību, veicu mazu eksperimentu: salīdzināju pieaugušo un bērnu kosmētikas līdzekļu sastāvus! Un lielākai daļai izrādījās diezgana līdzīgi sastāvi(apskatīju pirmās 8 sastāvdaļas, jo tālāk to procentuālā esamība ir tik maza, ka tai ir tikai tekstisks raksturs), lai tiktu apšaubīta mazuļu kosmētikas īpatnīgums un saudzīgums, kas mani apbēdināja.
  • Treškārt – ja tomēr šī bērnu kosmētika ir ar maigāku un saudzīgāku sastāvu, vai mūsu, pieaugušo, raupjā āda (ārējās vides agresivitātes ietekmē) vispār spēj uzņemt kaut ko tādu?!

 
Man pašlaik arsenālā ir diezgan daudz bērnu kosmētikas, bet lielākoties tas ir kaut kāda mīļa dizaina vai dikti jaukas smaržas, nevis efektīguma pēc. Lai gan, piemēram, par  Weleda šampūnu vēl labāku neesmu atradusi (pirmo reiz jutu, ka mati tik labi izmazgājās, ka pat skrabēja un smarža ar tāda patīkama), tikai žēl, ka pārāk ātri izlietojas un nav no tā lētākā gala .

Un vēl ļoti labs ir Bubchen produkcijas „ziemas” krēms, man, kā sausas ādas īpašniecei, tas ir tīrais glābiņš. Vienīgais no tādiem biezas konsistences krēmiem, kas manai ādai ļoti patīk. Šo mantu arī daudzām Youtube blogerēm esmu redzējusi, kā favorītu.;)

 
Tāpēc, viena no šī gada apņemšanās ir vairāk pievērst uzmanību, papētīt un paeksperimentēt  ar bērnu kosmētiku. Ceru, ka tas noderēs gan tām kurām ir mazuļi, gan arī tām kurām nav, jo varbūt kaut kas interesants un noderīgs ir arī šajā segmentā!
 
Lai Jums jauks piektdienas - gandzrīz brīvdienas vakars!

4 komentāri:

  1. sākot lasīt tavu rakstiņu, nedaudz nobijos jo domāju ka tu rakstīsi par bērnu dekoratīvo kosmētiku. Saprotu bērnu vēlmi to lietot, bet sapratu ka mūsdienās tas ir aizgājis par tālu, brīdī, kad mazā māsīciņa (5 gadi) pajautāja vai ir skropstu tušas bērniem. man radās jautājums, vai tiešām tādas ir un meitene kas strādā ar kosmētiku atbildēja ka vispār tāda esot, tikai diez vai latvijā tāda kaut kur ir. Man ir gadijies krāsojot skropstas iebakstīt to birstīti acīs, kā tad ir ar maziem bērniem?
    Par par kopjošo kosmētiku runājot, man ļoti patīk bērnu šampūni, mati kļūst tiešām mīksti, spīdīgi, un visu laiku gribas izbraukt tiem cauri ar roku, pat kondicionieri nevajag. Neatceros kādas firmas tas bija, bet man ļoti patika.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar liekās, ka bērniem nemaz nevajadzētu dekoratīvo kosmētiku...izņēmums, kādi lūpu balzāmiņi ar nelielu pigmentāciju un, varbūt, īpašiem gadījumiem caurspīdīgu nagu laku ar kādiem jaukiem spīdumiņiem.Bērni paši pa sevi ir skaisti, un pārējais viennozīmīgi tikai kropļo šo skaistumu!
      Par tām skropstu tušām, ēnām utt...esmu redzējusi dažnedažādākās Hello Kitty variantus, bet, viennozīmīgi, lielākā daļa nāk no Ķīnas gala un sastāvs ir briesmīgs pat pieaugušajiem. Ar kopjošo kosmētiku nav tik traki, bet ar var dikti iegrābties, gan kvalitātes gan cenu ziņā, tāpēc izlēmu papētīt sīkāk un rakstīt par to!;)Ceru ka arī tev kaut kas noderēs!;)

      Dzēst
  2. Nezinu kā ir ar šampūniem,neesmu mēģinājusi,bet nesen ar mani atgadījās ne visai patīkams atgadījums,ar kaut ko biju "sadedzinājusi" ādu ap acīm,visdrīzāk tas bija jaunais acu krēms,gāju uz aptieku pēc glābiņa,aptiekā ieteica bērnu krēmu,bet kad uzklāju viņu,sāka dedzināt vēl vairāk!Paskatījos sastāvu,tur kādā 3.vietā stāvēja spirts.Mazgāju ātri nost.Tāpēc domāju ir uzmanīgi jāskatās sastāvs,ne visi ražotāji zem "bērnu" domā to pašu labāko! )))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā Aija, ļoti vērīgi jāpēta katrs produkts, uz dullo vairs nav ko rēķināties. Lai gan pārs gadus atpakaļ viss bija savādāk. Protams, sortiments bija daudz šaurāks, tomēr arī daudz drošāka sajūta par šo kosmētiku. Tā pat ir ar zālēm, kad nesen sacēla skandālu par, manuprāt, bērnu ibuprofēnu, no kā daudziem izcēlās nežēlīgas alerģijas...redzētais mani dikti iespaidoja!
      Tāpēc, meklēsim un pētīsim sīkāk, ko arī es mēģināšu ik pa brīdim darīt!:)

      Dzēst