ceturtdiena, 2012. gada 6. decembris

Glābjam nagus





Šoreiz par nadziņiem!
Īstenība, nebija pat domas par šo lietu rakstīt,bet... Pēdējā laikā esmu ievērojusi, ka daudzām ir problēmas ar nadziņiem. Un te nu es atcerējos par savu super-līdzekli. Nevaru vien beigt tam dzieāt slavas dziesmas, jo strādā viņš uz 5, un pat ar „ +” (starpcitu, no manis šo augsto atzīmi izpelnīties ir gandrīz neiespējami)!
Tas ir stiprinošs līdzeklis plāniem, mīkstiem un lūstošiem nadziņiemXtreme revivanail! Cik saprotu, šo līdzeklīti parasti savā darbā izmanto profesionāļi, un es šo dabūju „mantojumā” no viena superprofesionāla cilvēka.
Uzreiz atvainojos par ne īpaši pievilcīgo bildes skatu (bundžiņa ir dikti nonēsājusies), bet gribējās tomēr ielikt tieši sava „brīnuma” bildi, jo viņš ir tā pelnījis (kā L’oreal reklāmās:”Beacause you’re worth it!”:DD).

 
Ja Jūs tikai  zinātu cik līdz šim esmu līdzekļu izmēģinājusi, pirms atradu šo! Mani nadziņi mūždien ļoti slāņojās, lūza un nekad nevarēju tos ataudzēt pietiekoši garus. Un tā sajūta, kad pieskaroties, tie sāk locīties uz visām pusēm, bija vienkārši briesmīga. Nelīdzēja ne dažādas eļļiņas, krēmi, vannītes un ne speciālie nagu „dziedinātāji jeb hardneri”.
Kā lietot?! Uzklāt uz tīriem nadziņiem pietiekoši biezā kārtā un noņemt, kad tas jau ir nepieciešams jeb, kad sāk līst nost. BET!, ne ilgāk kā 7 dienas. Ja (kā man parasti gadās) 7 dienu laikā nesāk iet nost, vienalga jāņem nost. Un nākamo var klāt tikai pēc 30 dienā, tobiš mēneša!
Bundžiņa ir samērā liela un man tā lietojas jau trešo gadu (lai arī derīguma termiņš kādu gadu ir garām, vienalga lietoju un strādā tikpat labi). Pati laka ir tāda mazliet dzeltenīga, ar diezgan jestru smaržu, tāpēc labāk uzklāt labi vēdināmā telpā. Uzklājot, lakas dzeltenīgums pazūd, un nadziņi izskatās spīdīgi un uzreiz veselīgāki. Pati laka arī žūst diezgan ātri.
Rezultāti! Jūtami uzreiz, kad noņem šo līdzekli nost. Nagi kļūst daudz stingrāki (nekādas locīšanās uz visām pusēm), vairs neslāņojas un bieži vien pielietoju nagu vīlīti, lai īsinātu savus nadziņus,  kad tie ataug pārāk gari. :DDD
Diemžēl, foto, kur būtu redzami nadziņi kardināli  pirms un pēc nav, jo kad tie bija ne labākajā stāvoklī man oma uz to fotografēšanu nenesās.
Man parasti sanāk lietot ap 3 reizes gadā( parasti pēc ģenerāltīrīšanas, kad lietoju daudz ķīmisko līdzekļu).
Kā jau teicu, dabūju to par baltu velti, tamdēļ par cenu nemācēšu teikt, bet zinu, ka ir pirkts tepat Latvijā. Domāju, ka ir dārgāks par "parastajiem"(Avon, Sally Hansen u.c.), bet ņemot vērā, piemēram, manu lietojumu, kad cits tāds līdzeklis maksā ap 3Ls un tiek izlietots max divos mēnešos, tad šis ir super ekonomisks! Un neaizmirstiet par efektu!
Protams, arī neaizmirstam, ka katram var būt citāds viedoklis un rezultāts. Tomēr no savas puses dikti iesaku izmēģināt, un cerams, ka arī Jūs kļūsiet par šī līdzekļa fanātēm!
 Lai Jums mega jauka diena!



8 komentāri:

  1. Tu mani saintregeji ar so produktu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Vai Sally Hansen tavā skatījumā ir parasts brends? Man jau liekas, ka salīdzināt AVON ar Sally Hansen nav jauki. S H vispār ir citas kvalitātes un ranga, bet nu ar AVON salīdzināt... Domāju, ka ir labāki salīdzinājumi.
    Atvaino, bet manas domas. ^^

    Viktorija

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies , Viktorija par viedokli, man pat ļoti patīk, kad kāds uzraksta savādāku domu, nekā man izveidojusies! Vispār vienmēr paturu prātā vienas manas skolotājas vārdus par to, ka nevar būt nepareiz viedoklis, ja vien tas ir pamatots ar faktu!
      Un tātad, kāpēc tomēr uzskatu, ka varu tos salīdzināt:
      1.kārt esmu izmēģinājusi daudzus nagu kopšanas līdzekļus gan no Avon, gan no Sally Hansen(tie ir brendi, kas man pirmie ienāk prātā, domājot par nagiem:)), neviens no viņiem, man nelikās pietiekoši labs(bez jebkāda rezultāta), lai ar kaut ko to izceltu. Dažas bundžinas pat tagad vēl skapītī vāļājas...
      2.kārt, paprasiet kādu nagu kopšanas meistaru, kas šajā jomā strādā pārdesmit gadus, un viņš pilnīgi noteikti Jums pateiks to pašu, ko es. Jā, varbūt skaists dizains, bet ne vairāk, gan, kas attiecas uz SH, gan tas pats Avon! Tad man radās šis priekšstats, ka viņi apsolūt neatšķiras nagu kopšanas jomā.
      Un arī palasot internetā citu atsauksmes...tas pats vien!
      Bet labprāt uzklausītu tavas dziļākas domas par šo jautājumu, un varbūt tad mans viedoklis mainītos!
      Cerams, no šis garās penteres tomēr sapratīsi manu domu un, lai Tev jauka diena!;)

      Dzēst
  3. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    PS> I am hosting 6 giveaways at the moments so enter for your chance to win! (Total of $600)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 

    AtbildētDzēst
  4. aaa,man viņu vajaga :D
    varbūt kādai ir nojausma, kurā veikalā šo līdzekli meklēt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varētu būt "Dynasty" veikalā, bet viņi manuprāt nomainīja adresi, tāpēc nepateikšu kur viņi ir tagad.
      Varētu vēl Oniks Betā meklēt...

      Dzēst