pirmdiena, 2012. gada 3. decembris

Atrādīšanai

Te nu atrādu savu guvumu no brauciena! Diemžēl, nesanāca apskatīt tik, cik es biju plānojusi (kā vienmēr!), tomēr kaut ko paķēru!


  • Revlon Colorbust Lip Butter (045 Cotton Candy) – līdz šim laikam nebiju iemēģinājusi, tāpēc, kad ieraudzīju, metos meklēt savuJ(ap 15€)
  • Debby Concealer Solution Fluid Concealer  (01 Light) – bija beidzies, un nopērkot jaunu nebiju nepavisam apmierināta, tādēļ ieraugot šo, nodomāju:”Kāpēc gan ne?!”(ap 5€)
  • Bourjois Paris BBCream Foundation 8in1 (21 Vanilla) – biju domājusi atmest šo „slinkuma veicinātāju”, tomēr, neierastais BB krēmiem, noformējums ņēma virsroku manai ziņkārībai.
  • Active Cosmetic Glamour Endless Color Compact – ar acu ēnā līdz šim īpaši neaizrāvos, tomēr gribās sākt kaut ko esperimentēt (īstenībā, tas bija viens no iemesliem, kāpēc sāku blogot – tāds kā eksperiments, atrādot to visu Jums, paskatīties pēc gada, kā kosmētika izmainīs mani, jo līdz šim ar to īpaši neaizrāvos. Tā teikt teorija jau sen bija, tomēr vairāk gribas attīstīt praktisko pusi!Cerams, ka viss izdosies, protams, mīļās, ar Jūsu palīdzību!;))(ap 16€)
  • Pulkstenīši ķēdītē, spogulītis no Portobello Londonā (tirdziņš „zelta racējiem”, ko tik tur nevar atrast rakājoties... sākot ar pagājušā gadsimta rotām no ļoti pazīstamiem brendiem, līdz super mūsdienīgām lietiņām pārs eksemplāros. Tagad zinu vismaz vienu vietu, kur katru reizi iegriezīšos, kad būšu Londonā!;)Žēl, ka agrāk to neatradu.)(21£)
Sirsniņai straujāk liek sisties – Revlon Colorstay Smoky Shadow Stick ceriņu krāsā (Parīzē redzēju un       tā iekrita sirsniņā, tikai atbraucot sapratu, ka nepaskatījos, kas tas par zvēru!Sēdēju ļoti ilgi meklējot un atradu!!!)


Secinājumi no tā, ko redzēju...radās sajūta, ka līdz mums jaunumi atnāk ar gadu starpību, un ja atnāk, tad kaut kādas drupačas!:(
Vēl viens mans novērojums, pie tam aizvien negatīvais - ja tu esi kaut kā meklējumos, tev labprāt palīdzēs, piedāvājot simtiem variantu (un pat, ja nekas neies pie sirds, tad ieteiks citas vietas, kur pameklēt). Nebūt nebūs pat mājiena – „Ja jau mēģināji, tad pērc”, kas mūsu veikalos ir biežums. Un nedod dievs, ka pieiesi pie testera pamēģināt, salidos visas veikala konsultantes, kas bāzīs visu, kas tik pagadās apkārt.
Jā, Latvijā man tas pilnīgi riebjas. Ja agrāk man kosmētikas pirkšana sagādāja tikai baudu, tad pašlaik tas man tāds stress (vienmēr eju ar domu, kaut nepagadītos kāds „palīgs”)! Ja man būs vajadzība, man ir  viss nepieciešamais, lai to palūgtu!!!Esmu viena, vai arī kādam ir tāpat kā man?!
Tā nu bezmaz vai atkāpe sanāca ar man sasāpējušo...

Lai Jums jauks šīs pirmdienas vakara noslēgums!;)*)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru