pirmdiena, 2012. gada 10. decembris

Par vienu no...

Sveikas mīļās!

Tas decembris "skrien " tik ātri, es vairs netieku līdzi! Tāpēc, jau ir sakrājies tik daudz rakstāmā, BET...kā vienmēr bet! Ta laika nepaliek uzrakstīt, ta liekas ka nav vajadzīgā "viļņa"(tautā sauktās iedvesmas), ta pie bildes vēl tik jātiek...

Šodien, tāda, cerams, īsa atsauksme par nesen iegūtu īpašumā, bet jau iemīļojušos sejas kopšanas līdzeklīti.

Un runa ir par Lumene toniku:


Toniks ir domāts visiem ādas tipiem. Lai gan pie šī fakta ir jāpierod, jo vienmēr esmu domājusi, ka šādas lietad neko labu nevar dod. Kā var būt kaut kas vienlīdz labs gan, piemēram, taukainai un sausai ādai?! Tāpēc veikalā ar pudelīti rokās stāvēju un svārstījos...pārdevēja, manuprāt, to ievēroja un vairāk neizlaida mani no redzes loka!:D Laikam tajā brīdī izskatījos pēc čiepējas:D

Man pēdējā laikā piestrādā doma - Ja šaubies, tad nemaz tik ļoti tev to nevajag!, un ar šo domu, noliku toniku atpakaļ plauktā un devos pētīt ko citu. Tomēr, ejot laukā no veikala, roka tā vien sniedzās pēc šā un arī tas, ka biju dzirdējusi daudz labu atsauksmju, nelika man mieru! Nu vai tad tai rokai atteiksi?! Tika nopirkts!;)

Arī organiskā puse vilināja - 90% dabīgo sastāvdaļu, lai gan sastāvs tāds šaubīgs (vismaz tie '''propilēni, etanoli" izklausās diezgan ķīmiski):

 

Ir arī otrs variants, tādā zaļā krāsā (diezgan slavens krievvalodīgajā Youtube), bet tas ir domāts taukainai ādai:(

Smaržu ilgi nevarēju, noteikt. Bet viendien pievērsu uzmanību rudzupuķēm uz pudelītes un sapratu... Tāds svaigs rudzupuķīšu aromāts, ne visai uzbāzīgs.

Ko dod?! Pēc sejas tīrīšanas uzklāju šo un tiešām rodas sajūta, ka seja notīrīta pilnībā un gatava krēma porcijai. Pēc dažiem tonikiem, man uzreiz sākās sejas savilšana, šis gan tā nedara, bet dod tādu maiguma sajūtu.  Arī krēms kaut kā labāk un ātrāk uzsūca pēc šī.

Tonikus lietoju jau ļoti sen, bet neviens kaut kā nav pieradinājies. Tāpēc, kad viens tika iztukšots, devos atkal kaut kā jauna meklējumos. Šis jau ir pusē, bet kad beigsies, vairs nebūs jāmeklē, jo zinu, ka šo pirkšu vēl!:)
Un , ja kāds ir meklējumos un apveltīts ar sausu sejas ādu, tad iesaku pamēģināt!

Labprāt uzklausīšu, kas ir Jūsu mīlulis?!


Lai Jums mega-sniegoti-jauka pirmdienas pēcpusdiena!;)



 

2 komentāri:

  1. Super produkts :)
    Liekas, ka esmu beigusi savus tonika meklējumus, kā arī gribu izmēģināt visu sēriju.

    P.S. Tev pie komentāriem jāieraksta drošības vārds. Diezgan apgrūtinoša komentēšana sanāk.

    AtbildētDzēst
  2. Man prieks par tevi!;)
    Paldies par info, mēģināšu to labot, jo man pašai dikti nepatīk, kad pēc komentāra pierakstīšanas bieži jāšķiro tie bilžu ķeburi. Parasti, ja ar pirmo reizi netieku cauri, tad tā arī atstāju...
    Domāju, ka man tādas "opcijas" nav:DDD

    AtbildētDzēst