otrdiena, 2013. gada 4. jūnijs

Dublis 2!!!

Pat nezinu no kā sākt!%) :)))
Runa iet par skaistumblogeru tusiņu... Man, laiku pa laikam, atnāk jautājumi un vēstulītes par šo jau vairākus mēnešus atpakaļ iesākto tēmu.


Beidzot izlēmu uzcept mazu rakstiņu, lai būtu uzreiz redzams visiem;)
Situācijas apraksts: kad iesāku šo tēmu (šeit tas rakstiņš), bija diezgan liela atsaucība, pat teiktu, "neplānoti" liela. Un pēc neilga laika man sanāca pieslimt, un tas viss, man par lielu nožēlu, apstājās.
Kad tiku uz sliedēm un domāju turpināt (bija aprīļa beigas), no vairāķiem rakstiņiem sapratu, ka nav īstais laiks. Daudziem maijs ir stresa un darba pilns laiks - kāpj virsū ieskaites eksāmeni, sesijas, pusgada atskaites, svarīgu projektu nobeigumi utt. Tad, protams, nolēmu piebremzēt!
Pašlaik, arī es esmu diezgan aizņemta (to var redzēt arī pēc rakstiņu daudzuma) un būšu vēl kādas 2 nedēļas. Tad man plānos ir atkal atsākt burziņa bīdīšanu:DDD
Tāpēc, gribu lūgt jums pacietību un manu atvainošanos, ka tā nu ir sanācis (lai gan tā bija tāda neparedzēta ķedes reakcija, kas lika visam apstāties, ko es ne visai vairs varēju ietekmēt).
Nu kaut kā tā, manas mīļās!

Bet pagaidām, es Jūs lūdzu padomāt par šo pasācienu!
  • Kad Jūs to gribētu?!(darba dienas vakars, brīvdiena...)
  • Kur Jūs to gribētu?! (kafejnīca, banketu zāle, pludmale, meža pļaviņa...)
  • Ko Jūs tur vēlētos darīt?! (papļāpāšana, lekcijas klausīšanās, kāda produkta prezentācija, konkursi, spēles...)
  • Cik ilgs pasākums?(Jūs gatava tam atvēlēt pusstundu, visu dienu...)
  • Kam tur ir jābūt, lai Jums būtu maximāli ērti?!(noteikts cilvēks, zemeņu kūciņa, sniegs, kāju vanniņa...)
  • Savas idejas, redzējums, kā varētu novadīt šo pasākumu, lai Jums paliktu tikai tās labākas atmiņas un vēlme vēlreiz ko tādu apmeklēt?! Jebkas, izskatītas būs visu velmes un pēc iespējas arī mēģināsim tās realizēt.;)
Aptuveni pēc divām nedēļām izveidošu aptauju, lai varētu visu apkopot un darboties tālāk!;)Bet protams, Jūs varat jau tūlīt pat rakstīt komentārus, sūtīt vēstulītes (jautra2003@inbox.lv).

Let's get party started!

17 comments:

  1. kā jau zini, tad man ideja patīk un atbalstu par 100 %.

    Diemžēl līdz pat jūlija vidum man visas nedēļas nogales aizņemtas. Lai gan nē, pagaidām nekā nav 29. vai 30 jūnijā.
    Ja ir brīvdiena, tad esmu gatava tam veltīt pusdienu, dienu. Ja darba diena, tad vakru pēc plkst. sešiem.

    Forši būtu, ja būtu kāda prezentācija no kompānijas puses, iespēja pamēģināt (man šķiet, ka tieši tas interesē lielu daļu skaistumblogeru :) ). Protams, papļāpāšana, iepazīšanās ar pārējam meitenēm utt. Man nav augstas prasības attiecība uz vietu - jebkur būtu labi :)

    Tās tādas ātrās pārdomas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Artiņ! Tad nu ņemšu vērā, bet varētu būt, ka tikšanās notiek tikaia ap jūlija vidu. Tev nav lieki jāsaka, cik daudz laika (plānota un neplānota) aizņem jebkura pasākuma organizēšana.;)

      Dzēst
    2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
    3. ja tusiņu plāno uz jūlija vidu vai otro pusi, tad esmu gatava iesaistīties un mēģināt palīdzēt organizatoriskajā ziņā, pieslēdzoties visam pēc 13. jūlija, jo pirms tam es ar tām savām kāzām ņemšos :)

      Dzēst
  2. tas varētu būt interesanti :)
    manu laiku gan diktē viens mazs direktoriņš plus visam es arī strādāju tā kā brīvu brīdi ar uguni jāmeklē, es varbūt citu gadu, bet ideja apsveicama un atbalstāma :)

    Lai veicas un izdodas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Nu ja, laika trūkums ir pazīstama lieta (man ar ir maza direktorīte, kas atņem lielāko laika daļu, bet man tas dikti patīk).
      Tad kad viss būs zināms padošu ziņu, ja nu gadienā...Bet, ja tomēr nē, tad protams gaidīsim tevi nākamajā sanācienā.;)

      Dzēst
    2. Ojā...man arī direktorīte ir tik par 4gadiem vecāka par direktoriņu :D

      Dzēst
  3. Yes, yes, yes! Man galvenais, lai iekrīt brīvdienā, savādāk netieku nekā. Esmu arī gatava palīdzēt ar organizēšanu. Un būtu lieliski, ja tusiņa vietai varētu piekļūt ar sabiedrisko.

    AtbildētDzēst
  4. Piekrītu Foxxey par to, ka vajadzētu samērā vienkārši sasniedzamā vietā. Un noteikti brīvdienā.
    Un arī esmu gatava palīdzēt ar organizatoriskiem darbiņiem! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Domāju, ka palidzība tiešām būs vajadzīga...vismaz ar padomu noteikti.;)

      Dzēst
  5. Tā kā man vasara ir gandrīz brīva esmu gatava arī iesaistīties un palīdzēt organizēt.

    būtu forši to pasākumu uzrīkot kuat kur pie jūras, bet ja ir kaut kādas prezentācijas un tā, tad gan laikam vajag zāli vai ko tādu.

    un par laiku- es piekrītu jūlijam, jo ceru, ka tad būs vissiltākais un patīkamākais laiciņš:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau ar sākuma bij doma par jūriņu, bet atkal tur visu var pavisam vienkārši izjaukt laikapstākļi. Bet dabūt "jumtu" pie jūras nemaz nav tik viegli un riktīgi var iegrābties naudiņās...
      Es ar ceru, ka jūlijs būs superforšs, jo tas ir visreālākais laiks (jūnījā tīri organizatoriski nepaspēt).;)

      Dzēst
  6. Esmu ļoti, ļoti par! Atbalstu aptauju, jo tad var gan datumus saskaņot, gan arī idejas vieglāk apkopot! Domāju, ka jāsāk vienkārši - ar kādu pasēdēšanu kādā kafijas vai kūku vietā. Bet, ja aiziet un ir kontakts, varam vēlāk rīkot arī nopietnākus pasākumus ar lielāku spēku ieguldījumu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Padalījos ar ziņu arī savā blogā un Twitterī, lai vieglāk pārējām uzķert un pašai doma neaizmirstas! :)

      Dzēst
    2. Man aptuveni tads pats redzējums, bet tad jau redzēs kas galu gala sanāks.
      Paldies!;)

      Dzēst
  7. Es par brīvdienām, ja tiktu, noteikti priecātos piebiedroties! :)

    AtbildētDzēst