trešdiena, 2013. gada 22. maijs

Ceriņu iespaidota

Atrādu vakardienas nadziņus. Pēc slimošanas (saaukstēšanās) gandrīz nedēļu nebiju laukā, un tad nu vēl uzlija lietus un izejot ārā, BĀC!!! Smaržoja tik  skaisti, ka pilnīgi sareiba galva!
Tad nu atčāpojot mājās, pavandījos pa nagu laku skapīti...un gatavs nu bija:

 
 
Nezinu kā Jums, bet man pilnīgi gribējās smaržot nagus, jo šis divas lakas man uzreiz atgādina smaržojošos ceriņus, un ne tādus sīciņus(ja kāds mani sapratīs;)), bet gan tādus "treknus" un "sulīgus".
 
 
Tumšākā ir, bieži redzētā blogos, Catrice - Heavy Metallilac 800, kura mani apmierina pat ar vienu slāni, bet tā lielā nesimetriskā otiņa gan mani dikti tracina (bet katram jau sava gaume, un zinu, ka daudzām tieši otrādi ļoti patīk).
Un gaišākā - Orly mazulītis Lollipop. Tai gan ar vienu slāni par maz, jo diezgan slāņojas. Otiņa ir maza, man ļoti ērta.
Abas ir diezgan ātri žūstošas un diezgan noturīgas - ap 4 dienām (bez bāzes un virskārtas).Nagus iekrāso pavisam mazliet tikai Catrice. Cenas nepateikšu, jo pirks jau pasen.
 
 
Kas Jums pašlaik sagādā prieka brīžus uz nadziņiem?!


8 komentāri:

  1. skaisti...kā redzu, visiem tā Catrice nagu laka šajā tonī ideāli izskatās. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Kristīn, tev taisnība, šis tonis tiešām izdevies!

      Dzēst
  2. Izskatās ļooti labi! :) Skaists salikums, gaumīgi. :)

    AtbildētDzēst
  3. Man tas tumši lillā ļoti patīk, bet kad dzīvē aplūkoju puedelītē tik ļoti nepiesaistīja. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar sākumā saskatījos daudzos blogos, bet kad ieraudzīju dzīvē, tad vairs tik ļoti lielu sajūsmu šī pudelīte manī neizsauca! Bet tomēr nolēmu paņemt, un labi ka tā;)

      Dzēst
  4. izskatās tiešm ļoti eleganti :) man patīk :)

    AtbildētDzēst