trešdiena, 2013. gada 10. aprīlis

"Zelenaja apteka" ķermeņa sviests

Jā, skatos pavasaris pavisam ir aizkavējies, un aizvien vairāk to redz kolēģīšu rakstiņos! Te jauna spilgta lūpenīte, te nadziņi vai vienkārši kāds krēms ar jauku pavasarīgu un gaisīgu smaržu.
Es visvairāk esmu atsitusies pret smaržu pasauli pavasari gaidot, gan ķermeņa losjonos, gan gaisa atsvaidzinātājā utt.
Tad nu šoreiz ātrs rakstiņš par smaržīgu un ļoti iepatikušos ķermeņa smērējamo.

 
Tas ir no "Зеленая аптека" ķermeņa sviests ar zaļās kafijas un šī sviesta ekstraktiem.



Konsistence: tāda zaļgana ķefīrveidīga, bet reizē ļoti viegla.
Smarža: tik tiešām zaļās kafijas un šī sviesta apvienojums; ļoti neuzbāžīga, bet ļoti,ļoti jauka!
Tilpums: 200ml, un vismaz man ir salīdzinoši ekonomisks patēriņš, lai gan, ja smērēju, tad tā no visas sirds.:D

 
 Rezultāts: pēc tā āda ir ļoti labi mitrināta un krēms iesūcas diezgan ātri. Bet, galvenais man  ir tāds svaigs un neuzkrītošs aromāts(šī protams ir ļoti individuālas gaumes lieta) un, Hipermīksta un Hipersamtaina āda.
 
Ja esat šāda veida produkta meklējumos vai vēlaties izmēģināt, tad noteikti iesaku!!!
Pie tam, nejauši atklāju, ka manā plauktā ir diezgan daudz produktu no šī zīmola, tāpēc nākamreiz skatīšos jau apzināti, ko vēl piedāvā šī "Zaļā aptieka".;)
 
Lai Jums superizdevusies diena!
 

 

4 komentāri:

  1. Izskatās atbaidoši!Bet, man pašais šis krēms bija un jāpasaka- super! Tik tiešām super! Visiem iesaku! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tur es tev piekrītu, sākumā likās, ka varbūt ir sabojājies tas krēms...parasti man gadījās citādas konsistences krēmi!
      Man prieks, ka kāds vēl piebalso par patīkamo efektu;)

      Dzēst
  2. Atbildes
    1. Šos pirku "Multiluks" veikalā, bet ir redzēti arī Maximā un Drogās.

      Dzēst