trešdiena, 2013. gada 20. marts

Syoss sausais!

Jā, arī es beidzot saņēmos, pārkāpjot saviem stereotipiem, un nopirku sauso šampūnu. Līdz šim biju visai skeptiski noskaņota un bija daudz jautājumu par šo produkciju, bet pēdējā laikā ļoti bieži tīri netīši sanācis "uzdurties" uz rakstiņiem par tiem...
Tad, nu tīras ziņkāres mākta aizstaigāju līdz tuvākajām "Drogas", kur neko izņemot viņu pašu zīmola sausā šampūna neboja. Tā kā man ir diezgan slikta pieredze ar viņu pašu produktiem, tad nolēmu neriskēt. Izstaigājot vairākus veikaliņus ar neko neatradu, tad nu atlika Maximā ņemt "Syoss", jo agrāk lietotie viņu šampūni bij tīri neko.
Tad nu mājās atnācu ar šo Syoss "Anti-Grease" sauso šapmpūnu:



Bija vēl arī zilais "Volume", bet tā kā man apjomu galīgi nevajag, tad liela izvēle neatlika!;-)
 
Tad nu pats process - uzklāju dvieli uz pleciem neticēdama brīnumiem un sāku šo riktīgi kratīt, kā teikts instrukcijā. Tad nu paceļot matu šķipsnas maziem pūtieniem apstrādāju saknes.
 
 
Skats gan bija baigais, itkā kāds mani ar miltiem būtu apbēris. Tad nu ilgi negaidot, sāku ar dvieli makten vareni masēt iekšā - un "Vuala!", gatavs.
 

Rezultāts?! Pirmai reizei nebija slikti, pie tam tik tiešām mati izskatās tīrāki, baltais talks ir pazudis un smarža tāda svaiga, bet man bišku pa stipru. Te īpaši piekasīties nav kur. Bet nākamreiz mazgājot matus normāli, šeku reku uzradās blaugznas (agrāk šo parādību nenovēroju savos matos). Nodomāju, ka varbūt slikti izmazgāju jauniegūto brīnumu, bet arī pēc nākamās reizes blaugznas nekur nepazuda!
Par izlietošanas ātrumu došu ziņu komentāros, kad šo "nobeigšu".
Pirku uz atlaidēm Maximā -2.90Ls, bet parastā cena kaut kur 3.90Ls.

Tāpēc rezumējot, vismaz man biežai lietošanai šis neder, atstāšu šo kā "SOS" variantu, kad pēkšņi nemazgātiem matiem jākļūst pārs minūšu laikā tīrākiem (skatoties uz faktu, ka matus ar fēnu nekaltēju, jo pēc šīs darbības pazūdu "es" un uzrodas riktena lauva:DDD).

Domāju, ka pēc šī beigšanās mēģināšu meklēt ko labāku, un ļoti gaidīšu Jūsu ieteikumus, kuru no sausajiem šampūniem Jūs pēc savas pieredzes ieteiktu, jo pēc būtības, man patīk šī produkta ideja.

2 komentāri:

  1. Paldies par rakstiņu! Sausie šampūni vispār ļoti bojā matus, bet retai reizei lielisks glābiņš. Iesaku Andrew Barton SOS sauso šampūnu, jo tas tiešām ir kvalitatīvs. Savukārt Superdrug sausais vispār NEKO nedara, lieka naudas tērēšana. :)

    AtbildētDzēst
  2. Es jau vairāk ar gāju pēc saslavētajiem Andrew Barton, bet tā kā neatradu un iet mājaš pa tukšo ar negribējās, tad nu rezultāts.

    AtbildētDzēst