ceturtdiena, 2012. gada 8. novembris

Novembra Adorebox...

 

Arī man savs Adorebox!

 
Arī man pārs dienas atpakaļ kurjers gluži negaidītā momentā piegādāja ilgi gaidīto, pirmo Adore box!
 
Kamēr gaidīju, nez kāpēc skatoties citu atsauksmes un, papētot pašu kastīšu saturu, jau biju savā ziņā samierinājusies ar to, ka visātrāk man nepatiks! :( Arī savas ziņkārības dzīta, parakņājos internetā un atrodot oktobra Adorebox (es pasūtīju oktobrī, tamdēļ domāju, ka ar man tāda būs), nebiju sajūsmā par saturu un arī itkā pārsteiguma moments zuda. Tomēr pēc pārs dienām sapratu, ka man tomēr būs novembra boxiņš...nomierinājos un piemirsu par to!:)
 
 
 

Un te nu tā ir...visā savā krāšņumā!
Pirmais iespaids - kastīte dikti pilna un, gan jau ka vismaz viens produkts būs vērības cienīgs! Un tā personalizētā kartiņa...lai gan ļoti vienkārša un, domājams, lielāko darbu izdarīja printeris, tomēr man šķita ļoti jauka ideja!
 

1. Lūpu balzāms "Vintage" ar garšu - Kir Royale. (15gr/2.40Ls)
Sen jau skatījos uz viņu, bet kaut kā visu laiku nesanāca...un te nu viņš ir! Smarža?! Uzreiz atgādināja bērnību un košļājamās gumijas:)) Tomēr mīnusiņš par to, ka diezgan grūti dabūjama uz lūpām. Saturs tāds diezgan vaskains un jātrin pirksts diezgan ilgi, lai vismaz biķiņ balzāma dabūtu uzklāšanai uz lūpām. Bet pieķēru sevi visu laiku nēsājam viņu līdzi, un laiku pa laikam atverot vāciņu smaržošanai!

 
 2. "Avene" extreme gentle cleanser. (50ml/3.00Ls)
Sejas "tīrāmais", kas nav jānoskalo. Domāts jūtīgai un uzņēmīgai ādai, to attīrot un samazinot kairinājuma risku. Bez smaržas, parabēniem un ziepēm!!!(teikts līdzi ejošā Adorebox "špiķerītī"), kas man organiskās kosmētikas cienītājai ļoti iepriecināja, tomēr papētot sastāvu, mans mundrums noplaka(kaut vai sodium lauryl sulfate, ko vien jau izsaka).
Konsistence tāda neviendabīga, bet savu darbu dara labi. Āda tik tiešām jūtas labi (lai gan manai ādai pirms tam pie sirds negāja nenomazgājamas lietas) un tik super-duper mīksta, ka visu laiku gribas tai pieskarties!
Kopumā ir labs, tomēr jāizlieto viss, tad droši vien varēs teikt ko vairāk.

 
3. "A- Derma" Exomega emoolient attīrošā eļļa. (50ml/3.00Ls)
Attīroša eļļa maigi attīra, mitrina pat vissausāko ādu zīdaiņiem, bērniem un pieaugušajiem. Bez parabēniem.
Tāda pabieza eļļiņa, ar neuzkrītošu bērnu kosmētikas smaržu. Sastāvs ar riktīģi ķīmisks, bet savu darbu dara uz 5+. Ar lielāko prieku lietošu, jo tiešām ļoti labi mitrina un nerada tādu eļļainu sajūtu!


 
 4. "AnneMarie Borlind" ķermeņa losjons. (150ml/5.00Ls)
Ar guarana smaržu. Teikts, ka 100% dabīgas smaržas,
100% brīvs no konservantiem,
100% brīvs no sintētiskām krāsvielām un minerālu produktiem,
100% brīvs no silikoniem,
100% dabīgas un tīras dārzeņu eļļas un dabīgi aktīvie ingridienti,
100% ādu atvieglojoši emulgatori!
Izlasot šādu tekstu, var noprast, ka ir baigi " zaļais", lai gan uz paša iepakojuma nekāda sastāva nav, kas man nevieš uzticību( vēlāk vēl parakņāšos internetā, lai atrastu vairāk info). Nu pirmais iespaids visai labs - smaržo labi, pēc konsistences tāds diezgan šķidrs, ādā iesūcas ātri, bet tomēr atstāj tādu plēvītes efektu. Un tagad jums rakstot sāku saprast, ka tomēr smaržā ir tāda alkohola "piesmarža", bet var jau būt ka man liekas!
Kad izlietošu, došu Jums mīļās pilnu iespaidu par šo produktu;)




 5. "Ducray" Anaphese stimulējošais krēma šampūns. (50ml/3.80Ls)
Šis šampūns piemērots lietošanai matu izkrišanas gadījumā. Šampūns bagātināts ar vitamīniem B5, B6 un B8, tas nozīmē, ka šampūns ir piemērots arī novārdzinātiem un sausiem matiem. Tas dod matiem tā paša stiprumu, apjomu un izskatu.
Pirmās domas - šampūns vecākiem cilvēkiem, kam pa biķiņam rodas plikpaurība, lai gan pašai ar ir dikti sausi mati un dikti krītoši ārā. Tad jau redzēs kā būs, vēl neesmu saņēmusies to izmēģināt!;)
Bet smarža tāda tīri patīkama, līdzīga klasiska sejas krēma smaržai. Konsistence līdzīga iepriekš apskatītajam losjonam - tāda balta, diezgan šķidra un labi putojoša, bet sastāvs tāds ķīmisks. Arī šo, kad iemēģināsu tā riktīgi, došu ziņu!

6. "Stendera" burbuļbumba. (-, 2.00Ls)
Apraksts vienkārši unikāls, tāda sajūta, ka aiznesīs septītajās debesīs. Smarža itkā apelsīnu, bet nu man viņa ātrāk atgādina kādu ķīmisku universālu mazgājamo. Bet nu katram savas smaržas kārpiņas, var jau būt, ka manas biķiņ izgājušas no ierindas. Tā kā neesmu vannas mīļotāja, tad šo došu iemēģināt otrai pusītei!;)

+ Dāvana. Matu rota no Accessories.
Uzreiz teikšu, ja ieraudzītu tādu kādā veikala plauktā, tad nepievērstu tai uzmanību. Tomēr, tā kā man tā tagad ir, tad varu teikt, ka man viņa ir riktīgi iepatikusies - tāda pitonveidīga raksta puķīte. Droši vien kādam īpāšam izgājienam varbūt noderēs. Lai gan, man ar pa māju esot, patīk pielietot to!:D Laikam jau viens no šo kastīšu plusiem ir tas, ka uz dažām lietām var paskatīties biķiņ savādāk vai vismaz viņas ievērtēt, jo savādākos apstākļos kāds produkts droši vien nebūtu nonācis mūsu rokās!
Kopsavilkums:

Ir laba, bet aizvien mani nepamet doma, ka esmu pareizajā laikā to pasūtījusi. Jo, jāāā!, ja būtu pasūtījusi pagājušo kastīti, tad šīs visātrāk nebūtu. Tomēr, tas, ka manos plānos ir arī šomēnes pasūtīt vēl, laikam nozīmē to, ka kastītes saturs "plus mīnus" man patika. Kopējā kastītes summa ir ap 20Ls vismaz, tad nu rēķinot sanāk, ka esmu dabūjusi 2-reiz vairāk nekā samaksāju.:)
Un, skatoties citu blogeru atsauksmes, sapratu, ka ir uzmilzusi problēma ar produktu derīgumu termiņiem. Skrēju skatīt, un uz manu laimi visi produkti ir līdz 2014. gada...laikam nolaimējās!;)

Ja kādam ir ko teikt par šiem produktiem, vai arī par ko citu...droši to dariet !

Lai Jums jauka un pārsteigumiem pilna atlikusī dienas daļa!!!!!:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru